Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorJankovský, Jiří
dc.contributor.authorHánová, Veronika
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:57Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:57Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40340
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá možnostmi dostupných terapií pro děti s dětskou mozkovou obrnou ve vybraných speciálních mateřských školách, které pracují po vzoru koordinované rehabilitace. Cílem je zjistit, jaké terapie jsou danou speciální mateřskou školou nabízené a jak fungují. V teoretické části se zabývám definováním jedince s postižením, zejména pak jedince s dětskou mozkovou obrnou a dále systémem koordinované rehabilitace. V Praktické části jsou popsaná zařízení, tedy Mateřská škola při centru ARPIDA, o.p.s. a Mateřská škola a SPC Jihlava, p.o., výzkumný soubor a využívané terapie. Při výzkumu jsem využila metodu pozorování a polostrukturovaný rozhovor s rodiči vybraných dětí, terapeuty a pedagogy ze speciálních mateřských škol. Výsledky práce nastiňují možnosti terapií využívaných dětmi s DMO a fungování těchto terapií v Mateřské škole při centru ARPIDA, o.p.s. a v Mateřské škole a SPC Jihlava, p.o..cze
dc.format67 s.
dc.format67 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectZdravotní postiženícze
dc.subjectdětská mozková obrnacze
dc.subjectkoordinovaná rehabilitacecze
dc.subjectspeciální mateřská školacze
dc.subjectterapiecze
dc.subjectdítě.cze
dc.subjectDisabilityeng
dc.subjectcerebral palsyeng
dc.subjectcoordinated rehabilitationeng
dc.subjectspecial kindergarteneng
dc.subjecttherapyeng
dc.subjectchild.eng
dc.titleMožnosti terapií u dětí s DMO aplikovaných ve speciální mateřské škole v Kraji Vysočina a v Jihočeském kraji.cze
dc.title.alternativePossibilities of therapies in children with DMO applied in a special kindergarten in the Vysočina Region and in the South Bohemian Region.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54020
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with options of available therapy for childrens with cerebral palsy in chosen special kindergartens, where the working style is based on coordinated rehabilitation. The goal is to find out which therapies are offered by the special kindergartens and how these therapies work. In the theoretical part, I am focused on definition of a disabled person, especially person with cerebral palsy and also on the system of coordinated rehabiitation. In the practical part I describe institutions such as Kindergarten in ARPIDA center and Kindergarten and SPC Jihlava, and also research complex and therapies which are in use. During the research I used method of observation and semistructured interview with chosen children's parents, therapists a pedagogues from special kindergarten. Results of my thesis delineate options of therapies which are used for children with cerebral palsy and the way these therapies might how it work in Kindrgarten in ARPIDA center and Kindergarten and SPC Jihlava.eng
dc.date.accepted2019-05-30
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePeřina, Vladimír


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam