Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorTobias Samohejlová, Marie
dc.contributor.authorNeužilová, Nela
dc.date.accessioned2023-03-07T09:56:57Z
dc.date.available2023-03-07T09:56:57Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-23
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40341
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje především na rodiče dětí s dyslalií. První část shrnuje způsoby, kterými se rodiče mohli snažit dyslalii zmírnit, a možnosti ukazující způsob práce s tímto druhem narušené komunikační schopnosti. Zabývá se okolnostmi hledání správného logopedického pracoviště. Seznamuje rodiče s průběhem a podmínkami reedukace dyslalie, jež by měli rodiče respektovat a rozvíjet. Druhá část zkoumá z jedné strany spokojenost rodičů s průběhem logopedické intervence a možné příčiny ovlivňující vznik dyslalie. Tuto problematiku objasňují z druhé strany logopedové, jež ozřejmují svůj pohled na práci s rodiči a dětmi a na spokojenost s pracovními podmínkami.cze
dc.format115 s.
dc.format115 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDyslaliecze
dc.subjectreedukacecze
dc.subjectlogopedcze
dc.subjectrodičecze
dc.subjectdítěcze
dc.subjectvýslovnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectDyslaliaeng
dc.subjectreeducationeng
dc.subjectspeech therapisteng
dc.subjectparentseng
dc.subjectchildreneng
dc.subjectpronunciationeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleMožnosti rodičů při reedukaci dyslalie u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeParents options in reeducation of dyslalia in the pre-school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54035
dc.description.abstract-translatedBachelor thesis is focused on parents, whose children suffer from dyslalie. First part of thesis summarises the wals, which can lead to reduction of dyslalia and also shows possibilities how to deal with this kind of disorganised communication abilities. It concers o.s. with searching for the rights logopedic office. In addition to gets acquanted parents with reeducation proces sof dyslalia and conditions important to be respected and focused on by parents. Second part investigates contentment with proces sof logopedic treatment by parents and possible reasons which may influenz dyslalia origin. This isme is enlightened, by speech therapists who clarify thein view of cooperation with parents, children and satisfaction with working conditions.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeBílková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam