dc.contributor.advisor | Tobias Samohejlová, Marie | |
dc.contributor.author | Neužilová, Nela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:56:57Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:56:57Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-23 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40341 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje především na rodiče dětí s dyslalií. První část shrnuje způsoby, kterými se rodiče mohli snažit dyslalii zmírnit, a možnosti ukazující způsob práce s tímto druhem narušené komunikační schopnosti. Zabývá se okolnostmi hledání správného logopedického pracoviště. Seznamuje rodiče s průběhem a podmínkami reedukace dyslalie, jež by měli rodiče respektovat a rozvíjet. Druhá část zkoumá z jedné strany spokojenost rodičů s průběhem logopedické intervence a možné příčiny ovlivňující vznik dyslalie. Tuto problematiku objasňují z druhé strany logopedové, jež ozřejmují svůj pohled na práci s rodiči a dětmi a na spokojenost s pracovními podmínkami. | cze |
dc.format | 115 s. | |
dc.format | 115 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Dyslalie | cze |
dc.subject | reedukace | cze |
dc.subject | logoped | cze |
dc.subject | rodiče | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | výslovnost | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | Dyslalia | eng |
dc.subject | reeducation | eng |
dc.subject | speech therapist | eng |
dc.subject | parents | eng |
dc.subject | children | eng |
dc.subject | pronunciation | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.title | Možnosti rodičů při reedukaci dyslalie u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Parents options in reeducation of dyslalia in the pre-school children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 54035 | |
dc.description.abstract-translated | Bachelor thesis is focused on parents, whose children suffer from dyslalie. First part of thesis summarises the wals, which can lead to reduction of dyslalia and also shows possibilities how to deal with this kind of disorganised communication abilities. It concers o.s. with searching for the rights logopedic office. In addition to gets acquanted parents with reeducation proces sof dyslalia and conditions important to be respected and focused
on by parents. Second part investigates contentment with proces sof logopedic treatment by parents and possible reasons which may influenz dyslalia origin. This isme is enlightened, by speech therapists who clarify thein view of cooperation with parents, children and satisfaction with working conditions. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Bílková, Zuzana | |