Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorSvobodová, Eva
dc.contributor.authorHnízdilová, Markéta
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:06Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:06Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40355
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je nahlédnout detailněji na cíle, obsah a metody práce učitelky v mateřské škole v teorii a praxi předškolního vzdělávání. Teoretická část se zabývá aktuálními cíli a obsahem, které jsou definovány v Rámcovém vzdělávacím programu pro předškolní vzdělávání a metodami práce. Dále je vymezen předškolní pedagog, organizační formy a zásady předškolního vzdělávání. Praktická část obsahuje konkrétní metody, obsah a dosažení cílů konkrétního pedagoga v konkrétní třídě. V praktické části jsem provedla pozorování práce pedagoga (učitelky vedoucí praxi vysokoškolských studentů) a vedla jsem s ní rozhovory se záměrem zachytit proces pedagogického myšlení směřující ke stanovování cílů, obsahu a metod a jejich realizaci v prostředí konkrétní třídy mateřské školy.cze
dc.format61 s.
dc.format61 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectCílcze
dc.subjectobsahcze
dc.subjectmetodacze
dc.subjectpředškolní pedagogcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectObjectiveeng
dc.subjectcontenteng
dc.subjectmethodeng
dc.subjectpre-school teachereng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleCíle, obsah a metody předškolního vzdělávánícze
dc.title.alternativeObjectives, content and methods of preschool educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54249
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to provide a detailed description of the goals, educational content and working methods of a kindergarten teacher from the point of view of both theory and practice of pre-school education. The theoretical part deals with the current goals and content as defined in the Framework Educational Programme for Pre-school Education, and with the methods of work. In addition, the thesis defines the profession of a pre-school teacher, and the organizational forms and principles of pre-school education. The practical part presents specific methods, content of education and achievements of a particular teacher in a particular class. It is based on observing the work of this teacher, a supervisor of the teaching practice of university students, with whom I conducted interviews in order to follow the process of her pedagogical thinking aimed at setting the objectives, specifying the educational content, and choosing the methods of implementation in the environment of a particular kindergarten class.eng
dc.date.accepted2019-04-15
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam