Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorMarešová, Tereza
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:16Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:16Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40365
dc.description.abstractTématem bakalářské práce jsou výtvarné techniky a metody s dvouletými, respektive dvouletými až tříletými dětmi v mateřských školách. Bakalářská práce je rozčleněna na část teoretickou a praktickou. Teoretická část práce je věnována, vývoji takto starých dětí z pohledu fyziologických, kognitivních a emočních funkcí. V části praktické jsou uvedeny jednotlivé výtvarné techniky a jejich metodické zpracování včetně uvedení časové náročnosti, pomůcek a postupů k jednotlivým činnostem a jejich hodnocení. Cílem práce je zjištění, zda děti ve věkovém rozmezí dva až tři roky, které jsou nově začleněné do předškolního vzdělávání, jsou schopné porozumět postupu výtvarné techniky. Zda jsou děti schopné vykonat činnost s dopomocí nebo bez ní anebo jí alespoň napodobit. Dalším cílem je zjistit, která z aplikovaných technik je schopnostem a dovednostem dětí přiměřená a nebude jim činit více méně žádné problémy, a naopak, která je pro ně obtížná například z vývojového hlediska motoriky nebo kognice. Pro výzkum ve své práci je zvolena metoda pozorování, jelikož je pro toto téma nejrelevantnější vzhledem k zadání a také k věku dětí. V závěru jsou shrnuty všechny zjištěné poznatky a doporučení.cze
dc.format76str (11 přílohy)
dc.format76str (11 přílohy)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdvouleté dítěcze
dc.subjectvývojové fázecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectpodmínky vzdělávánícze
dc.subjectvýtvarné technikycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecttwo-year-old childeng
dc.subjectdevelopmental stageseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectconditions of educationeng
dc.subjectart techniqueseng
dc.subjectpreschooleng
dc.titleVýtvarné techniky s dvouletými dětmi v předškolním vzdělávánícze
dc.title.alternativeArt technic with two years old children in the kindergardeneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54285
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor thesis is art techniques with two-year-old or more precisely two to three-year-old children in preschools. The thesis is divided into a theoretical part and a practical part. In the theoretical part, I characterize the development of this aged children from the perspective of physiological, cognitive and emotional functions. In the practical part I deal with individual art techniques and their methodical processing, including time-requirements, aids, and the approach for individual activities including evaluation. The goal of this work is to determine whether children ranging in age from two to three years and being newly integrated into the preschool are able to understand the process of art techniques and do them- with or without help- or at least imitate them. A further goal is to determine which of the applied techniques are least troublesome for the children and which bring the biggest challenges. For my research I chose the method of observation because it is most relevant to this topic with regard to the assignment and also to the age of the children. The conclusion summarizes all the findings and recommendations.eng
dc.date.accepted2019-08-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam