Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorHanusová, Aneta
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:19Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:19Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40369
dc.description.abstractTato práce zpracovává problematiku zařazování dvouletých dětí do mateřských škol. První část se zabývá historií, formami a organizací vzdělávání dětí raného věku. Vývojová charakteristika dítěte do tří let a osobnost předškolního pedagoga je obsahem dalších kapitol. Součástí práce je rozbor dokumentů, které se zabývají náplní práce pedagogických i nepedagogických pracovníků. V empirické části jsou pomocí výzkumných nástrojů zjišťovány osobní zkušenosti pedagogů a rodičů se zařazováním dvouletých dětí do mateřských škol.cze
dc.format68 s., 20 s. (128 000 znaků)
dc.format68 s., 20 s. (128 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdvouleté dítěcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectvzdělávání dětí do tří letcze
dc.subjecttwo year old childeng
dc.subjecta kindergarteneng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectchildren under threeeng
dc.titleZkušenosti pedagogů a rodičů se zařazením dvouletých dětí do mateřské školycze
dc.title.alternativeThe experience of teachers and parents with the inclusion of two-year-old children in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54306
dc.description.abstract-translatedThis work deals with the suitability of inclusion of two-year-olds in nursery schools. The first part addresses the history, various forms, and organisation of early childhood education. The next chapters deal not only with the developmental characteristics of children under three years of age, but also with the personality traits of a preschool teacher. The thesis also includes a breakdown of documents dealing with the job description of teaching and non-teaching staff. By means of different research tools, the empirical part further investigates various teachers´ and parents´ personal experience in including two-year-olds in kindergartens.eng
dc.date.accepted2019-04-15
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam