dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Vacková, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:57:22Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:57:22Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40372 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na logopedickou prevenci v mateřské škole.
V úvodu teoretické části je vymezena logopedie, logopedická prevence, její obsah a metody. Další část charakterizuje logopedickou prevenci v rámci předškolního vzdělávání, specifika toho vzdělávání, jeho plánování a hodnocení. Praktická část uvádí náměty na logopedickou prevenci v rámci pěti běžných tematických celků třídního vzdělávacího programu. Tyto náměty byly realizovány v mateřské škole v krajském městě a následně vyhodnoceny dle předem sestaveného evaluačního plánu. Bakalářská práce ukazuje, že logopedická prevence může být přirozenou součástí integrovaného tematického vzdělávání v mateřské škole. | cze |
dc.format | 85 s. (142 308) | |
dc.format | 85 s. (142 308) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | komunikace | cze |
dc.subject | logopedie | cze |
dc.subject | logopedická prevence | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | třídní vzdělávací program | cze |
dc.subject | communication | eng |
dc.subject | speech therapy | eng |
dc.subject | speech therapy prevention | eng |
dc.subject | pre-school education | eng |
dc.subject | nursery school | eng |
dc.subject | class educational programme | eng |
dc.title | Logopedická prevence v tématech třídního vzdělávacího programu v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Speech and Language Pathology Prevention in Topics of Class Education Program in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 54310 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor's thesis focuses on speech therapy prevention in nursery school.
The theoretical part begins with definitions of speech therapy and speech therapy prevention, including its scope and methods. The following part of the thesis defines the role of speech therapy prevention within pre-school education, specific features of this type of education, its planning and assessment. The practical part presents several topics for speech therapy prevention, which fall under five common thematic units mentioned in the class educational programme. These topics were put into practice in a nursery school located in a regional town and subsequently evaluated according to evaluation plan, which had been drawn up beforehand. This bachelor's thesis shows that speech therapy prevention can form a natural part of integrated thematic education in nursery school. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-15 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Habrdová, Kateřina | |