dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Pavlíčková, Anita | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:57:27Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:57:27Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40379 | |
dc.description.abstract | Cílem práce je vytvořit program zaměřený na rozvoj tvořivosti pro nejstarší věkovou skupinu dětí mateřské školy. Teoretická část vymezuje pojmy tvořivost a tvůrčí schopnosti. Zabývá se vývojem a specifikou tvořivostí v předškolním věku, vývojovou charakteristikou základních složek tvořivosti, rozvojem tvořivosti v současném předškolním vzdělávání, evaluací programů a hodnocení dětí. Uvádí metodická doporučení pro podporu tvořivosti v předškolním věku. Praktická část obsahuje vytvořený program zaměřený na rozvoj základů tvořivosti. V závěru je zhodnocena realizace programu a jsou zformulována pedagogická opatření s cílem optimalizovat program. | cze |
dc.format | 47 s. | |
dc.format | 47 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | tvořivost | cze |
dc.subject | tvořivé schopnosti | cze |
dc.subject | rozvoj tvořivosti | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | creativity | eng |
dc.subject | creative capability | eng |
dc.subject | development of creativity | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.title | Rozvoj tvořivosti dětí v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Development of Children´s Creativity in Kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 54340 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of my thesis is to create a program that would focus on the creativity enhancement of the senior kindergarten children. The first, theoretical, part of the thesis states the terminology in connection to creativity and creative capability. The theoretical part also describes development and specific creativity with the preschool children, development characteristics of basic constituent of creativity, the creativity development in current preschool education, program evaluation and evaluation of preschool children with methodical suggestions that would enable creativity with preschool children. The practical part introduces a program that focuses on the enhancement of creativity bases. In the final part of my thesis, the practical realization of the program is evaluated, with suggestions to optimize the program. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-17 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |