dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Kozáková, Renata | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:57:28Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:57:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-22 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40381 | |
dc.description.abstract | Ve své bakalářské práci se zabývám problematikou čtenářské gramotnosti a aktivit, které napomáhají s rozvojem předčtenářských dovedností dětí předškolního věku. V teoretické části je vymezen termín čtenářská gramotnost a popsán význam četby v předškolním období. Další část se zaměřuje na možnosti využití literárního příběhu v rozvoji předčtenářské gramotnosti, na metody práce s literárním příběhem v mateřské škole. Praktická část názorně ukazuje způsoby práce a návrhy činností v oblasti rozvoje předčtenářské gramotnosti. Integrované tematické celky, které vycházejí z literárních příběhů, byly využity při práci s dětmi a následně zhodnoceny podle evaluačního plánu. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | čtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | předčtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | kompetence | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | literární příběh | cze |
dc.subject | literacy | eng |
dc.subject | pre-reading literacy | eng |
dc.subject | competence | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | literary story | eng |
dc.title | Využití literárního příběhu k rozvoji předčtenářské gramotnosti v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | The literal story use for the pre-reading literacy in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 54342 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis elaborates on the topic of reading literacy focusing on the activities able to support the pre-reading skills? development of preschool children. The theoretical part of this thesis defines the term reading literacy and it argues the importance of reading during the preschool period. Furthermore, it closely describes the methods of work with literal text leading to the fulfillment of expected results in relation to the framework educational programme. The practical part of the thesis brings the working approaches and proposals of activities regarding pre-reading prevention. The integrated thematical units rising out of the literary stories were used while working with children. Followingly, they were considered according to the evaluation plan. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lietavcová, Martina | |