Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKozáková, Renata
dc.date.accessioned2023-03-07T09:57:28Z
dc.date.available2023-03-07T09:57:28Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-22
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40381
dc.description.abstractVe své bakalářské práci se zabývám problematikou čtenářské gramotnosti a aktivit, které napomáhají s rozvojem předčtenářských dovedností dětí předškolního věku. V teoretické části je vymezen termín čtenářská gramotnost a popsán význam četby v předškolním období. Další část se zaměřuje na možnosti využití literárního příběhu v rozvoji předčtenářské gramotnosti, na metody práce s literárním příběhem v mateřské škole. Praktická část názorně ukazuje způsoby práce a návrhy činností v oblasti rozvoje předčtenářské gramotnosti. Integrované tematické celky, které vycházejí z literárních příběhů, byly využity při práci s dětmi a následně zhodnoceny podle evaluačního plánu.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectčtenářská gramotnostcze
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcze
dc.subjectkompetencecze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectliterární příběhcze
dc.subjectliteracyeng
dc.subjectpre-reading literacyeng
dc.subjectcompetenceeng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectliterary storyeng
dc.titleVyužití literárního příběhu k rozvoji předčtenářské gramotnosti v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe literal story use for the pre-reading literacy in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54342
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis elaborates on the topic of reading literacy focusing on the activities able to support the pre-reading skills? development of preschool children. The theoretical part of this thesis defines the term reading literacy and it argues the importance of reading during the preschool period. Furthermore, it closely describes the methods of work with literal text leading to the fulfillment of expected results in relation to the framework educational programme. The practical part of the thesis brings the working approaches and proposals of activities regarding pre-reading prevention. The integrated thematical units rising out of the literary stories were used while working with children. Followingly, they were considered according to the evaluation plan.eng
dc.date.accepted2019-04-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLietavcová, Martina


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam