Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProcházka, Miroslav
dc.contributor.authorHornová, Eliška
dc.date.accessioned2023-03-07T09:58:05Z
dc.date.available2023-03-07T09:58:05Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-26
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40421
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je deskripce a analýza prvků komunikace, kterými se učitelé v praxi snaží zefektivnit svou výuku. Bakalářská práce popisuje variabilitu komunikace učitele s žáky v jednotlivých vyučovacích hodinách, a to v závislosti na daném školním prostředí, zkušenostech pedagoga, na klimatu dané třídy a dalších aspektech souvisejících s tímto tématem. To vše s ohledem na příslušnou školu - gymnázium. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány základní teoretické poznatky týkající se komunikace. Nejprve z obecného hlediska a poté i z hlediska konkrétního - komunikace ve škole (školním prostředí) s přihlédnutím ke všem proměnným, které takovouto komunikaci ovlivňují. Praktická část pak zkoumá pedagogickou komunikaci ve vyučovacích hodinách na nižším i vyšším gymnáziu, konkrétně na Gymnáziu Bohumila Hrabala v Nymburce.cze
dc.format131 s. (172 754 znaků)
dc.format131 s. (172 754 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectKomunikacecze
dc.subjectkomunikace ve výucecze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectstudentcze
dc.subjectdialogcze
dc.subjectmonologcze
dc.subjectgymnázium.cze
dc.subjectCommunicationeng
dc.subjectcommunication in teachingeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectstudenteng
dc.subjectdialogueeng
dc.subjectmonologueeng
dc.subjectgrammar school.eng
dc.titleKomunikace jako nástroj výukycze
dc.title.alternativeCommunication like an implement of educationeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55077
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the elements of communication by which teachers try to make their teaching more effective. The bachelor thesis describes the variability of teacher's communication with pupils in individual lessons, depending on the school environment, teacher's experience, climate of the class and other aspects related to this topic. All this with regard to the relevant school - grammar school. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic theoretical knowledge concerning communication. First, from a general point of view, and then from a concrete point of view - communication at school (school environment) taking into account all the variables that influence such communication. The practical part then examines the pedagogical communication in lessons at lower and upper level of grammar school, specifically - Gymnázium Bohumila Hrabala v Nymburce.eng
dc.date.accepted2019-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam