dc.contributor.advisor | Procházka, Miroslav | |
dc.contributor.author | Hornová, Eliška | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:58:05Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:58:05Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-26 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40421 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je deskripce a analýza prvků komunikace, kterými se učitelé v praxi snaží zefektivnit svou výuku. Bakalářská práce popisuje variabilitu komunikace učitele s žáky v jednotlivých vyučovacích hodinách, a to v závislosti na daném školním prostředí, zkušenostech pedagoga, na klimatu dané třídy a dalších aspektech souvisejících s tímto tématem. To vše s ohledem na příslušnou školu - gymnázium. Práce je rozdělena na část teoretickou a část praktickou. V teoretické části jsou zpracovány základní teoretické poznatky týkající se komunikace. Nejprve z obecného hlediska a poté i z hlediska konkrétního - komunikace ve škole (školním prostředí) s přihlédnutím ke všem proměnným, které takovouto komunikaci ovlivňují. Praktická část pak zkoumá pedagogickou komunikaci ve vyučovacích hodinách na nižším i vyšším gymnáziu, konkrétně na Gymnáziu Bohumila Hrabala v Nymburce. | cze |
dc.format | 131 s. (172 754 znaků) | |
dc.format | 131 s. (172 754 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Komunikace | cze |
dc.subject | komunikace ve výuce | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | student | cze |
dc.subject | dialog | cze |
dc.subject | monolog | cze |
dc.subject | gymnázium. | cze |
dc.subject | Communication | eng |
dc.subject | communication in teaching | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | student | eng |
dc.subject | dialogue | eng |
dc.subject | monologue | eng |
dc.subject | grammar school. | eng |
dc.title | Komunikace jako nástroj výuky | cze |
dc.title.alternative | Communication like an implement of education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55077 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis is to describe and analyze the elements of communication by which teachers try to make their teaching more effective. The bachelor thesis describes the variability of teacher's communication with pupils in individual lessons, depending on the school environment, teacher's experience, climate of the class and other aspects related to this topic. All this with regard to the relevant school - grammar school.
The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with basic theoretical knowledge concerning communication. First, from a general point of view, and then from a concrete point of view - communication at school (school environment) taking into account all the variables that influence such communication. The practical part then examines the pedagogical communication in lessons at lower and upper level of grammar school, specifically - Gymnázium Bohumila Hrabala v Nymburce. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-23 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Zu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |