dc.contributor.advisor | Garabiková Pártlová, Margareta | |
dc.contributor.author | Novotná, Petra | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:58:19Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:58:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40435 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá úspěšností žáků z alternativních škol při přijímacím řízení na střední školy a také v jejich dalším studiu na středních školách. V teoretické části je rozebráno alternativní vzdělávání (vznik, vymezení pojmu, charakteristika atd.). Dále se teoretická část podrobněji věnuje třem vybraným zástupcům alternativních škol (Waldorfská pedagogika, Montessori pedagogika a Církevní školství). Předmětem praktické části (průzkumného šetření) bylo zjišťování informací o úspěšnosti žáků alternativních škol při přijímacím řízení na střední školy a při jejich dalším studiu
pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů. | cze |
dc.format | 53 s. (+ 11 s. příloh) | |
dc.format | 53 s. (+ 11 s. příloh) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Alternativní vzdělávání | cze |
dc.subject | Montessori pedagogika | cze |
dc.subject | Waldorfská pedagogika | cze |
dc.subject | Církevní školství. | cze |
dc.subject | Alternative education | eng |
dc.subject | Montessori pedagogy | eng |
dc.subject | Waldorf pedagogy | eng |
dc.subject | Church education. | eng |
dc.title | Absolventi alternativních škol, jejich úspěšnost při přijímacích zkouškách a v dalším studiu na středních školách | cze |
dc.title.alternative | Graduates of alternative schools, their success rate in the entrance exams and further studies in high schools. | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55136 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the success of students from alternative schools in admission to secondary schools and also in their further studies at secondary schools. In the theoretical part, alternative education is discussed (origin, terms definition, characteristics, etc.). Further more, the theoretical part deals in detail with three selected representatives of alternative schools (Waldorf pedagogy, Montessori pedagogy and Church education). The subject of the practical part (exploratory survey) was to find out about the success of alternative school students in admission to secondary schools and during their further study by means of questionnaires and interviews. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Podhrázská, Dita | |