Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorGarabiková Pártlová, Margareta
dc.contributor.authorNovotná, Petra
dc.date.accessioned2023-03-07T09:58:19Z
dc.date.available2023-03-07T09:58:19Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40435
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá úspěšností žáků z alternativních škol při přijímacím řízení na střední školy a také v jejich dalším studiu na středních školách. V teoretické části je rozebráno alternativní vzdělávání (vznik, vymezení pojmu, charakteristika atd.). Dále se teoretická část podrobněji věnuje třem vybraným zástupcům alternativních škol (Waldorfská pedagogika, Montessori pedagogika a Církevní školství). Předmětem praktické části (průzkumného šetření) bylo zjišťování informací o úspěšnosti žáků alternativních škol při přijímacím řízení na střední školy a při jejich dalším studiu pomocí dotazníkového šetření a rozhovorů.cze
dc.format53 s. (+ 11 s. příloh)
dc.format53 s. (+ 11 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectAlternativní vzdělávánícze
dc.subjectMontessori pedagogikacze
dc.subjectWaldorfská pedagogikacze
dc.subjectCírkevní školství.cze
dc.subjectAlternative educationeng
dc.subjectMontessori pedagogyeng
dc.subjectWaldorf pedagogyeng
dc.subjectChurch education.eng
dc.titleAbsolventi alternativních škol, jejich úspěšnost při přijímacích zkouškách a v dalším studiu na středních školáchcze
dc.title.alternativeGraduates of alternative schools, their success rate in the entrance exams and further studies in high schools.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55136
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with the success of students from alternative schools in admission to secondary schools and also in their further studies at secondary schools. In the theoretical part, alternative education is discussed (origin, terms definition, characteristics, etc.). Further more, the theoretical part deals in detail with three selected representatives of alternative schools (Waldorf pedagogy, Montessori pedagogy and Church education). The subject of the practical part (exploratory survey) was to find out about the success of alternative school students in admission to secondary schools and during their further study by means of questionnaires and interviews.eng
dc.date.accepted2019-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam