Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPerout, Evžen
dc.contributor.authorKnězová, Michaela
dc.date.accessioned2023-03-07T09:58:39Z
dc.date.available2023-03-07T09:58:39Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40454
dc.description.abstractPráce pojednává o výtvarném vzdělávání na základní škole a o jeho propojení s arteterapií. Uvádí se požadavky na žáka a stanovení úspěšnosti, o fenoménu výtvarného projevu a jeho znacích v dětském projevu, komunikaci ve výtvarném projevu a ve výchově, imaginaci, vývoji výtvarného projevu a kognitivním vývoji dítěte a krizi ve výtvarném projevu. Dále pokračuje seznámením s východisky, přístupy a metodami arteterapie. Podrobně se zabývá projektivně intervenční arteterapií, která je založena na výtvarném ontogenetickém pojetí, její metodikou a metodikou používanou při vedení ve výtvarné výchově. Stručně pojednává o artefiletice, která je jedním z přístupů ve výtvarném vzdělávání. Dále v praktické části seznamuje s konkrétním využitím arteterapie s žáky během výuky výtvarné výchovy formou kazuistiky a popisu výtvarné činnosti. Popsána jsou témata zadávaná při výtvarném vedení a též různé alternativy metodického vedení a hodnocení posunu ve výtvarném vývoji.cze
dc.format90 s. (123 325 znaků)
dc.format90 s. (123 325 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmladší školní věkcze
dc.subjectvýtvarná výchovacze
dc.subjectvývoj zobrazovánícze
dc.subjectvýtvarný projevcze
dc.subjectprojektivně intervenční arteterapiecze
dc.subjectarteterapie s dětmicze
dc.subjectJunger school ageeng
dc.subjectArt Educationeng
dc.subjectdeveloping of imagingeng
dc.subjectartistic expressioneng
dc.subjectprojective interpretative art therapyeng
dc.subjectart therapy with childreneng
dc.titleVyužití arteterapeutických přístupů při výuce výtvarné výchovy na 1.stupni ZŠcze
dc.title.alternativeUse of arteterapeutical approaches in art education at elementary schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55233
dc.description.abstract-translatedThe thesis deals with art education at primary school and its connection with art therapy. Requirements for the pupil and the determination of success, the phenomenon of artistic ex-pression and its features in children's expression, communication in art expression and in edu-cation, imagination, development of artistic expression and cognitive development of the child and crisis in artistic expression are mentioned. It also continues with the introduction to the approaches, approaches and methods of art therapy. It deals in detail with the design-interventional art therapy, which is based on the art ontogenetic conception, its methodology and methodology used in leading in art education. It briefly discusses artefiletics, which is one of the approaches in art education. Furthermore, in the practical part introduces the specific use of art therapy with pupils during the education of art education in the form of case studies and description of art activities. Described are the topics given during the artistic leadership as well as various alternatives of methodological guidance and evaluation of the shift in visual development.eng
dc.date.accepted2019-08-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam