dc.contributor.advisor | Vaněčková, Olga | |
dc.contributor.author | Kubyštová, Silvie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:00Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:00Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40472 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou děti připravovány na odchod z dětského domova do samostatného života. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy tématu, ústavní výchova a její specifika, rozdíly mezi výchovou ústavní a výchovou v rodině. Dále jsou zde zmapovány projekty zaměřené na podporu přechodu jedince z dětského domova do běžného společenského prostředí. V rámci výzkumu byl zvolen smíšený přístup, šetření probíhalo dotazováním prostřednictvím dotazníků vlastní konstrukce. | cze |
dc.format | 74 s | |
dc.format | 74 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | ústavní výchova | cze |
dc.subject | dětský domov | cze |
dc.subject | integrace dětí | cze |
dc.subject | pomáhající projekty | cze |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | institutional care | eng |
dc.subject | children's home | eng |
dc.subject | Integration of children | eng |
dc.subject | contributing projects | eng |
dc.title | Integrace dětí z dětských domovů do společnosti | cze |
dc.title.alternative | Integration of children from children's homes into society | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55331 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this bachelor thesis is to find out how children are prepared for the transition of leaving the children's home and starting their new independent life. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part defines the elementary definitions of this thesis, institutional education and specifics of the topic. Also differences between the institutional care and raising children in the family. Furthermore this thesis is focused on a projects which aimed at supporting the transition of an individual children from a children's home to a common social environment. These projects were chosen as a part of the research. A mixed methods approach was chosen. The inquiry was conducted by questioning through questionnaires of its own design. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-29 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Sociální pedagogika | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |