Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVaněčková, Olga
dc.contributor.authorKubyštová, Silvie
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:00Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:00Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40472
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, jak jsou děti připravovány na odchod z dětského domova do samostatného života. Práce je rozdělena na část teoretickou a praktickou. V teoretické části jsou definovány základní pojmy tématu, ústavní výchova a její specifika, rozdíly mezi výchovou ústavní a výchovou v rodině. Dále jsou zde zmapovány projekty zaměřené na podporu přechodu jedince z dětského domova do běžného společenského prostředí. V rámci výzkumu byl zvolen smíšený přístup, šetření probíhalo dotazováním prostřednictvím dotazníků vlastní konstrukce.cze
dc.format74 s
dc.format74 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectrodinacze
dc.subjectústavní výchovacze
dc.subjectdětský domovcze
dc.subjectintegrace dětícze
dc.subjectpomáhající projektycze
dc.subjectfamilyeng
dc.subjectinstitutional careeng
dc.subjectchildren's homeeng
dc.subjectIntegration of childreneng
dc.subjectcontributing projectseng
dc.titleIntegrace dětí z dětských domovů do společnosticze
dc.title.alternativeIntegration of children from children's homes into societyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55331
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to find out how children are prepared for the transition of leaving the children's home and starting their new independent life. The thesis is divided into a theoretical and practical part. The theoretical part defines the elementary definitions of this thesis, institutional education and specifics of the topic. Also differences between the institutional care and raising children in the family. Furthermore this thesis is focused on a projects which aimed at supporting the transition of an individual children from a children's home to a common social environment. These projects were chosen as a part of the research. A mixed methods approach was chosen. The inquiry was conducted by questioning through questionnaires of its own design.eng
dc.date.accepted2019-05-29
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProcházka, Miroslav


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam