dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Hodná, Kateřina | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:02Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:02Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40474 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je zjistit, jak je metoda son-rise programu uplatnitelná v prostředí mateřské školy. Výzkumné šetření se zaměřuje na zjištění a ověření příznivých účinků tohoto programu v MŠ. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje historií a charakteristikou poruch autistického spektra. Dále popisuje metody využívané při práci s dětmi s PAS. A v poslední kapitole teoretické části se zabývá charakteristikou programu son-rise a jeho principy. Praktická část bakalářské práce popisuje případovou studii chlapce s PAS. V případové studii je popsána metoda son-rise v praxi mateřské školy u dítěte s postižením autistického spektra. Jsou zde popsány hlavní principy metody, které byly použity v praxi. | cze |
dc.format | 56str. | |
dc.format | 56str. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | porucha autistického spektra | cze |
dc.subject | program son-rise | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | autism spectrum disorder | eng |
dc.subject | son-rise program | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Aplikace programu Son-rise v praxi mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Application program son-rise in practise | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55350 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of this thesis is to find out if the son-rise method is applicable in the kindergarten. The research focused on finding and certifying the beneficial effects of this program in kindergarten. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history and characteristics of autistic spectrum disorders. It also describes methods used in working with children with ASD. And the last chapter of the theoretical part deals with the characteristics of the son-rise program and its principles. The practical part of the thesis describes a case study of a boy with ASD. In the case study the son-rise method is described in the kindergarten practice for a child with autistic spectrum disability. There are described the main principles of the method, which were used in practice. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |