Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorHodná, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:02Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:02Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40474
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je zjistit, jak je metoda son-rise programu uplatnitelná v prostředí mateřské školy. Výzkumné šetření se zaměřuje na zjištění a ověření příznivých účinků tohoto programu v MŠ. Práce je rozdělena na teoretickou a praktickou část. Teoretická část se věnuje historií a charakteristikou poruch autistického spektra. Dále popisuje metody využívané při práci s dětmi s PAS. A v poslední kapitole teoretické části se zabývá charakteristikou programu son-rise a jeho principy. Praktická část bakalářské práce popisuje případovou studii chlapce s PAS. V případové studii je popsána metoda son-rise v praxi mateřské školy u dítěte s postižením autistického spektra. Jsou zde popsány hlavní principy metody, které byly použity v praxi.cze
dc.format56str.
dc.format56str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectporucha autistického spektracze
dc.subjectprogram son-risecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectautism spectrum disordereng
dc.subjectson-rise programeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleAplikace programu Son-rise v praxi mateřské školycze
dc.title.alternativeApplication program son-rise in practiseeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55350
dc.description.abstract-translatedThe aim of this thesis is to find out if the son-rise method is applicable in the kindergarten. The research focused on finding and certifying the beneficial effects of this program in kindergarten. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals with the history and characteristics of autistic spectrum disorders. It also describes methods used in working with children with ASD. And the last chapter of the theoretical part deals with the characteristics of the son-rise program and its principles. The practical part of the thesis describes a case study of a boy with ASD. In the case study the son-rise method is described in the kindergarten practice for a child with autistic spectrum disability. There are described the main principles of the method, which were used in practice.eng
dc.date.accepted2019-04-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam