dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Bachová, Magdalena | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:03Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:03Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-19 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40475 | |
dc.description.abstract | Práce se zabývá problematikou motivace matek na mateřské či rodičovské dovolené, nezaměstnaných apod. k umístění tříletého dítěte do mateřské školy. V teoretické části jsou zpracována základní teoretická východiska týkající se pojmů a problematiky rodiny, dítěte na počátku předškolního věku, mateřské školy a motivačních faktorů k umísťování dítěte do mateřské školy. Praktickou část práce tvoří kvalitativní výzkum založený na získání dat od respondentek z řad matek pomocí metody polostrukturovaného rozhovoru, který umožnil hlubší vhled do zkoumané problematiky a naznačení možných souvislostí. Hlavním cílem bakalářské práce bylo zjistit, jaká je motivace matky k umístění tříletého dítěte do MŠ, pokud je matka doma s mladším sourozencem. | cze |
dc.format | 74s (bez příloh) | |
dc.format | 74s (bez příloh) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | matka | cze |
dc.subject | dítě | cze |
dc.subject | rodina | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | motivace | cze |
dc.subject | mother | eng |
dc.subject | child | eng |
dc.subject | family | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | motivation | eng |
dc.title | Motivace matek na mateřské či rodičovské dovolené, nezaměstnaných apod. k umístění tříletého dítěte do mateřské školy | cze |
dc.title.alternative | Motivation of mothers on maternity or parental leave, unemployed etc. to place three-year-old child in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55351 | |
dc.description.abstract-translated | The thesis deals with the motivation of mothers on maternity or parental leave, unemployed etc. to place three-year-old child in kindergarten. The theoretic part describes theoretic resources concerning concepts and family problematics, the child of the early preschool age, kindergarten and the motivation factors of placing the child in kindergarten. The empirical part presents the qualitative research conducted using the methodology of semi-structured interview with mothers. The aim of the research was to provide a deeper look into the problem and to indicate possible contexts. The main focus of the thesis was to find out the main motivation of placing the child at the age of three in kindergarten while its mother stays at home with its younger brother or sister. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-17 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Procházka, Miroslav | |