dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Koubová, Gabriela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:07Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:07Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40478 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá inkluzivním vzdělávání z pohledu učitele. V teoretické části je popsán vývoj vzdělávání dětí s postižením - a to od dob separace, kdy se žáci s jakoukoli vadou či problémem segregovali od ostatních, až po koncept inkluze, jenž se snaží toto pojetí překonat a celý ho obrací. Inkluzivní vzdělávání staví totiž na myšlence společného vzdělávání a začlenění. S tím je spojeno téma individuálního vzdělávacího plánu, podpůrných opatření apod. V praktické části jsou v rámci kvantitativního šetření položeny výzkumné otázky, jež se zaměřují zejména na to, jak učitelé vnímají inkluzi ve školách, její aspekty a zda jsou připraveni s touto koncepcí pracovat. | cze |
dc.format | 67 s. (75 302 znaků) | |
dc.format | 67 s. (75 302 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | škola | cze |
dc.subject | žák se SVP | cze |
dc.subject | individuální vzdělávací plán | cze |
dc.subject | podpůrná opatření | cze |
dc.subject | Inclusion | eng |
dc.subject | inclusive education | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | school | eng |
dc.subject | student with special educational needs | eng |
dc.subject | individual education plan | eng |
dc.subject | support measures | eng |
dc.title | Inkluzivní vzdělávání z pohledu učitele středních škol | cze |
dc.title.alternative | Inclusive education from the teacher´s point of view high schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55354 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with inclusive education from the teacher's point of view. In the theoretical part, it is described the development of education - from the time of separation when students with any defect or problem segregate from others, to the concept of inclusion which tries to overcome this concept and turns it all. In particular, inclusive education is based on the idea of joint learning and inclusion. This is linked to the theme of individual plan, support measures, etc. In the practical part, a number of research questions are asked in the quantitative survey focusing on how teachers perceive inclusiveness in schools, its aspects and whether they are prepared with this concept work. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |