Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorKoubová, Gabriela
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:07Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:07Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40478
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá inkluzivním vzdělávání z pohledu učitele. V teoretické části je popsán vývoj vzdělávání dětí s postižením - a to od dob separace, kdy se žáci s jakoukoli vadou či problémem segregovali od ostatních, až po koncept inkluze, jenž se snaží toto pojetí překonat a celý ho obrací. Inkluzivní vzdělávání staví totiž na myšlence společného vzdělávání a začlenění. S tím je spojeno téma individuálního vzdělávacího plánu, podpůrných opatření apod. V praktické části jsou v rámci kvantitativního šetření položeny výzkumné otázky, jež se zaměřují zejména na to, jak učitelé vnímají inkluzi ve školách, její aspekty a zda jsou připraveni s touto koncepcí pracovat.cze
dc.format67 s. (75 302 znaků)
dc.format67 s. (75 302 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectInkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectškolacze
dc.subjectžák se SVPcze
dc.subjectindividuální vzdělávací pláncze
dc.subjectpodpůrná opatřenícze
dc.subjectInclusioneng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectschooleng
dc.subjectstudent with special educational needseng
dc.subjectindividual education planeng
dc.subjectsupport measureseng
dc.titleInkluzivní vzdělávání z pohledu učitele středních školcze
dc.title.alternativeInclusive education from the teacher´s point of view high schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55354
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with inclusive education from the teacher's point of view. In the theoretical part, it is described the development of education - from the time of separation when students with any defect or problem segregate from others, to the concept of inclusion which tries to overcome this concept and turns it all. In particular, inclusive education is based on the idea of joint learning and inclusion. This is linked to the theme of individual plan, support measures, etc. In the practical part, a number of research questions are asked in the quantitative survey focusing on how teachers perceive inclusiveness in schools, its aspects and whether they are prepared with this concept work.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŽlábková, Iva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam