Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorMoravcová, Lucie
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:08Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:08Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40479
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvořit soubor pohádek napsaný dětmi předškolního věku. Dále je cílem zjistit, zda jsou děti ovlivněny televizí, zda děti dokážou vymyslet pohádkový příběh a nakolik je pro tuto věkovou skupinu pohádka důležitá. Teoretická část je zaměřena na kapitoly týkající se vývoje předčtenářské gramotnosti u dítěte, dále na pohádky a na jejich důležitost pro děti předškolního věku. V práci je zmíněn Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praktická část je zaměřena na rozbor pohádek, které děti vymyslí, například hledání podobností s pohádkami již známými. Tím si odpovím na cíle mé bakalářské práce. Dále byl rodičům předškolních dětí rozdán anonymní dotazník, který obsahuje otázky týkající se předčtenářské gramotnosti. Výsledky jsou popsány a okomentovány v praktické části práce.cze
dc.format60 s.
dc.format60 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPohádkacze
dc.subjectpředčtenářská gramotnostcze
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectFairytaleeng
dc.subjectpre-reading literacyeng
dc.subjectpreschool ageeng
dc.titleSoubor pohádek napsaný dětmi předškolního věkucze
dc.title.alternativeA set of fairy tales written by pre-school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55355
dc.description.abstract-translatedThe main focus of this Bachelorsthesis is to create the fairy tale set which is written by children of preschool age. The next target is to find out if children are affected by TV, if they can devise the fairy tale story by themselves and how important the story is for this group of children. The theoretical part is focused on chapters about first reading literacy development in children and the importance of the fairy tales for preschoolers. We also talk about RVP - Framework Education Programe here. The practical part is focused on fairy tales analisys which are created by the children, for example finding similarities in fairy tales already known by them. Those targets helped me to answer the questions above. Parents were also given anonymus survey, where I included the questions about reading literacy.The results are described and commented in the practical part.eng
dc.date.accepted2019-04-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeSvobodová, Eva


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam