dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Moravcová, Lucie | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:08Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:08Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40479 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvořit soubor pohádek napsaný dětmi předškolního věku. Dále je cílem zjistit, zda jsou děti ovlivněny televizí, zda děti dokážou vymyslet pohádkový příběh a nakolik je pro tuto věkovou skupinu pohádka důležitá. Teoretická část je zaměřena na kapitoly týkající se vývoje předčtenářské gramotnosti u dítěte, dále na pohádky a na jejich důležitost pro děti předškolního věku. V práci je zmíněn Rámcový vzdělávací program pro předškolní vzdělávání. Praktická část je zaměřena na rozbor pohádek, které děti vymyslí, například hledání podobností s pohádkami již známými. Tím si odpovím na cíle mé bakalářské práce. Dále byl rodičům předškolních dětí rozdán anonymní dotazník, který obsahuje otázky týkající se předčtenářské gramotnosti. Výsledky jsou popsány a okomentovány v praktické části práce. | cze |
dc.format | 60 s. | |
dc.format | 60 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Pohádka | cze |
dc.subject | předčtenářská gramotnost | cze |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | Fairytale | eng |
dc.subject | pre-reading literacy | eng |
dc.subject | preschool age | eng |
dc.title | Soubor pohádek napsaný dětmi předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | A set of fairy tales written by pre-school children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55355 | |
dc.description.abstract-translated | The main focus of this Bachelorsthesis is to create the fairy tale set which is written by children of preschool age. The next target is to find out if children are affected by TV, if they can devise the fairy tale story by themselves and how important the story is for this group of children. The theoretical part is focused on chapters about first reading literacy development in children and the importance of the fairy tales for preschoolers. We also talk about RVP - Framework Education Programe here. The practical part is focused on fairy tales analisys which are created by the children, for example finding similarities in fairy tales already known by them. Those targets helped me to answer the questions above. Parents were also given anonymus survey, where I included the questions about reading literacy.The results are described and commented in the practical part. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-16 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Svobodová, Eva | |