Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPetr, Jan
dc.contributor.authorSuchánková, Kateřina
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:15Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:15Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40485
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá různě vybranými didaktickými pomůckami využitými v environmentální výchově, která je nedílnou součástí výchovněvzdělávacího procesu v mateřské škole. Teoretická část definuje environmentální výchovu, ukotvení v Rámcovém vzdělávacím programu, metody cíle i rizika. Dále se zabývá výchovou a vzděláváním cílové skupiny, tzn. předškolní období. Praktická část obsahuje zásobník s činnostmi, které využívají reálné přírodní materiály jako didaktické pomůcky. Činnosti ze zásobníku byly aplikovány na heterogenní skupině dětí ve věku 5-6 let. Vzdělávací nabídka byla pro komplexní rozvoj dětí obohacena o aktivity jiného než environmentálního charakteru, které jsou jen okrajově zmíněny. Některé činnosti jsou doplněny pracovními listy, popř. záznamovými archy.cze
dc.format59
dc.format59
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectEnvironmentální výchovacze
dc.subjectdidaktické pomůckycze
dc.subjectpřírodninycze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectEnvironmental educationeng
dc.subjectdidactic toolseng
dc.subjectnatural substanceseng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subject(educational) activitieseng
dc.subjectcollection of materialseng
dc.titleDidaktické působení vybraných pomůcek v environmentální výchově v MŠcze
dc.title.alternativeThe influence of selected didactical aids in environmental education at kindergarten.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55378
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with selected didactic tools used in environmental education which is an integral part of the educational process in kindergartens. The theoretical part defines environmental education, its position in the framework educational programme, methods, goals and risks. It also deals with the upbringing and education of the target group, i.e. pre-school children. The practical part includes a collection of materials with activities which use real natural materials as didactic tools. The activities from the collection were applied to a heterogeneous group of children in the age of 5-6 years. The educational offer was complemented by other activities than only those environment-focused (these are only a part of it) for the sake of complex development of children. Some activities are complemented by worksheets or record sheetseng
dc.date.accepted2019-04-16
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam