dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Kubernová, Lenka | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:16Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:16Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-07-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40486 | |
dc.description.abstract | Tématem mé bakalářské práce jsou "Specifické poruchy učení a chování na středních školách". Práce je rozdělena do dvou hlavních částí - teoretické a empirické. V teoretické části práce charakterizuji období adolescence, popisuji pozici znevýhodněných lidí v rámci celé společnosti, dále popisuji rozdíl mezi integrací a inkluzí, a v neposlední řadě se věnuji typologii specifických poruch učení a chování. Stěžejní - empirickou - část práce tvoří detailně zpracované rozhovory s žáky středních škol a středních odborných učilišť, kteří mají specifické poruchy učení nebo chování. | cze |
dc.format | 40 s. | |
dc.format | 40 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | specifické poruchy učení | cze |
dc.subject | specifické poruchy chování | cze |
dc.subject | adolescence | cze |
dc.subject | learning disabilities | eng |
dc.subject | behavioral disabilities | eng |
dc.subject | adolescence | eng |
dc.title | Specifické poruchy učení a chování žáků na středních školách | cze |
dc.title.alternative | Specific Learning Disorders and Behavior of Students at Secondary Schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55385 | |
dc.description.abstract-translated | The presented bachelor thesis called "Learning and Behavioral Disabilities in high school" is divided into two main parts. The first - theoretical - part of the work describes the period of adolescence, the position of handicapped people within the society, the difference between integration and inclusion, and also includes the typolo-gy of learning and behavioral disabilities. The practical part of the work is represented by conversations made with the students of high schools and vocational schools who suffer from learning and behavioral disabilities. | eng |
dc.date.accepted | 2019-08-26 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |