dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Růžičková, Andrea | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:19Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:19Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-01-04 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40488 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce pojednává o vyuţití arteterapie u dětí předškolního věku. Je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, které mají blíţe představit terén, ve kterém byla realizována praktická část. Praktická část referuje o arteterapeutické práci se skupinou předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Na začátku praktické části jsou definovány stanovené cíle bakalářské práce. Dále je představeno prostředí, ve kterém skupina probíhala. Jsou udány informace týkající
se četnosti setkávání, rozdělení dětí do skupin, všeobecné struktury sezení a etických aspektů. Stručně jsou představeny děti účastnící se arteterapeutické skupiny a popsána jednotlivá sezení. Na konci jsou uvedeny poznatky plynoucí z práce shrnující moţnosti vyuţití arteterapie při práci s dětmi předškolního věku, porovnání výtvarného posunu vybraných dětí a popis úskalí, se kterými se autorka setkala. | cze |
dc.format | 55 s. (107 875 znaků) | |
dc.format | 55 s. (107 875 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | arteterapie | cze |
dc.subject | skupinová terapie | cze |
dc.subject | děti předškolního věku | cze |
dc.subject | art therapy | eng |
dc.subject | group therapy | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.title | Využití arteterapie u dětí předškolního věku | cze |
dc.title.alternative | Use of artetherapy in pre-school children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55423 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with usage the art therapy at preschool children. Thesis is divided to theoretical and practical part. Theoretical part contains three main chapters introducing field realized in practical part. Practical part refers about art therapy with preschool children with special educational needs. In the beginning of practical part are defined thesis´s goals. Further, environment where the group took place was introduced. Information about meeting frequency, group division and structure of meeting and ethic´s aspects is defined. Attending children of art therapy group and individual meetings are briefly introduced. At the end of the theses it contains outcomes of used art therapy of preschool children, comparison of improvement in children´s art skills and description of difficulty the author has encountered. | eng |
dc.date.accepted | 2019-02-01 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Arteterapie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |