Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorKouřilová, Jana
dc.contributor.authorRůžičková, Andrea
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:19Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:19Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-04
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40488
dc.description.abstractBakalářská práce pojednává o vyuţití arteterapie u dětí předškolního věku. Je členěna na teoretickou a praktickou část. Teoretická část obsahuje tři hlavní kapitoly, které mají blíţe představit terén, ve kterém byla realizována praktická část. Praktická část referuje o arteterapeutické práci se skupinou předškolních dětí se speciálními vzdělávacími potřebami. Na začátku praktické části jsou definovány stanovené cíle bakalářské práce. Dále je představeno prostředí, ve kterém skupina probíhala. Jsou udány informace týkající se četnosti setkávání, rozdělení dětí do skupin, všeobecné struktury sezení a etických aspektů. Stručně jsou představeny děti účastnící se arteterapeutické skupiny a popsána jednotlivá sezení. Na konci jsou uvedeny poznatky plynoucí z práce shrnující moţnosti vyuţití arteterapie při práci s dětmi předškolního věku, porovnání výtvarného posunu vybraných dětí a popis úskalí, se kterými se autorka setkala.cze
dc.format55 s. (107 875 znaků)
dc.format55 s. (107 875 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectarteterapiecze
dc.subjectskupinová terapiecze
dc.subjectděti předškolního věkucze
dc.subjectart therapyeng
dc.subjectgroup therapyeng
dc.subjectpreschool childreneng
dc.titleVyužití arteterapie u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeUse of artetherapy in pre-school childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55423
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with usage the art therapy at preschool children. Thesis is divided to theoretical and practical part. Theoretical part contains three main chapters introducing field realized in practical part. Practical part refers about art therapy with preschool children with special educational needs. In the beginning of practical part are defined thesis´s goals. Further, environment where the group took place was introduced. Information about meeting frequency, group division and structure of meeting and ethic´s aspects is defined. Attending children of art therapy group and individual meetings are briefly introduced. At the end of the theses it contains outcomes of used art therapy of preschool children, comparison of improvement in children´s art skills and description of difficulty the author has encountered.eng
dc.date.accepted2019-02-01
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam