Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorŘežábová, Šárka
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:22Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:22Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40491
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na třídu mateřské školy a její fungování jako sociální skupiny. Je rozdělena na část teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá tématem socializace a dalšími aspekty, které k ní náleží, jako jsou sociální skupiny, sociální normy, komunikace a postoje. Dále popisuje základní charakteristiky vývoje dítěte předškolního věku v různých oblastech a v poslední části definuje pojetí socializace v rámci předškolního vzdělávání. V praktické části je pomocí pozorování zkoumána konkrétní třída mateřské školy, dále jsou shromážděny informace o rolích, vztazích a normách této třídy a podle nich posouzeno její fungování jako sociální skupiny.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectsocializacecze
dc.subjectsociální skupinacze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectsocializationeng
dc.subjectsocial groupeng
dc.subjectpre-school childreneng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectpre-school educationeng
dc.titleTřída mateřské školy jako sociální skupinacze
dc.title.alternativeNursery school class as a social groupeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55556
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is focused on a class from a kindergarten and its function as a social group. The thesis is divided into theoretical and practical part. The theoretical part deals mainly with subjects connected with socialization and its aspects like social groups, standards, communication and attitudes. Other parts of this section describe characteristics of preschool children's development. The last chapter defines the socialization in connection with preschool education. The practical part is realised by an observation of the class in one unnamed kindergarten, summarizes all information about roles, relationships and standards in this class and according to this information evaluates its function as a regular social group.eng
dc.date.accepted2019-08-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSociální pedagogikacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam