dc.contributor.advisor | Váchová, Alena | |
dc.contributor.author | Komárová, Simona | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:24Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:24Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-03-20 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40492 | |
dc.description.abstract | Cílem bakalářské práce je vytvoření námětů pro využití zpěvu pedagoga k rozvíjení základů poslechu hudby v MŠ, jejich realizování a vyhodnocení. Teoretická část představuje zpěv jako hudební umění v estetickém a psychologickém kontextu, specifikum hudebního vnímání v předškolním věku a využití zpěvu k rozvíjení základů poslechových dovedností. Obsahem praktické části je vytvoření programu poslechu písní pro děti v mateřské škole v rámci integrovaného tematického vzdělávání. Realizace programu je průběžně vyhodnocována dle předem vytvořeného evaluačního plánu. Využity jsou přitom metody přímého pozorování, pozorování videonahrávky, nestandardizovaný test hudebnosti a rozhovor s dětmi. | cze |
dc.format | 61 stran, přílohy 46 s. | |
dc.format | 61 stran, přílohy 46 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | poslech hudby | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | hudební činnosti v mateřské škole | cze |
dc.subject | zpěv učitelky | cze |
dc.subject | listening to music | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | musical activities in kindergarten | eng |
dc.subject | teacher's singing | eng |
dc.title | Poslech zpěvu pedagoga v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | Listening to teacher´s singing in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55563 | |
dc.description.abstract-translated | The aim of the bachelor thesis is to create ideas for how teachers can implement and evaluate the use of singing in the development of basic music listening skills in kindergarteners. The theoretical part introduces the singing as a musical art in the aesthetic and psychological context, the specifics of musical perception in preschool age, and the use of singing for the development of listening skills. The content of the practical part is to create a program involving listening to songs that is followed by music activities for children in kindergarten within the integrated thematic education. The implementation of the program is continuously evaluated according to the created evaluation plan. Methods of evaluation include direct observation, observation of video recordings, non-standardized test of musicality, and conversation with children. | eng |
dc.date.accepted | 2019-04-15 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Nota, Josef | |