Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorKomárová, Simona
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:24Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:24Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-03-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40492
dc.description.abstractCílem bakalářské práce je vytvoření námětů pro využití zpěvu pedagoga k rozvíjení základů poslechu hudby v MŠ, jejich realizování a vyhodnocení. Teoretická část představuje zpěv jako hudební umění v estetickém a psychologickém kontextu, specifikum hudebního vnímání v předškolním věku a využití zpěvu k rozvíjení základů poslechových dovedností. Obsahem praktické části je vytvoření programu poslechu písní pro děti v mateřské škole v rámci integrovaného tematického vzdělávání. Realizace programu je průběžně vyhodnocována dle předem vytvořeného evaluačního plánu. Využity jsou přitom metody přímého pozorování, pozorování videonahrávky, nestandardizovaný test hudebnosti a rozhovor s dětmi.cze
dc.format61 stran, přílohy 46 s.
dc.format61 stran, přílohy 46 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectposlech hudbycze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjecthudební činnosti v mateřské školecze
dc.subjectzpěv učitelkycze
dc.subjectlistening to musiceng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectmusical activities in kindergarteneng
dc.subjectteacher's singingeng
dc.titlePoslech zpěvu pedagoga v mateřské školecze
dc.title.alternativeListening to teacher´s singing in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55563
dc.description.abstract-translatedThe aim of the bachelor thesis is to create ideas for how teachers can implement and evaluate the use of singing in the development of basic music listening skills in kindergarteners. The theoretical part introduces the singing as a musical art in the aesthetic and psychological context, the specifics of musical perception in preschool age, and the use of singing for the development of listening skills. The content of the practical part is to create a program involving listening to songs that is followed by music activities for children in kindergarten within the integrated thematic education. The implementation of the program is continuously evaluated according to the created evaluation plan. Methods of evaluation include direct observation, observation of video recordings, non-standardized test of musicality, and conversation with children.eng
dc.date.accepted2019-04-15
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNota, Josef


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam