dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Lišková, Vendula | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:28Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:28Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-05-02 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40496 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce "Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětu na vybrané střední škole" se zabývá analýzou vyučovacích metod používa-ných při výuce předmětu ekonomiky. Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu využití aktivizujících vyučovacích metod na zvolené střední škole a zhodnotit roli těchto metod ve výuce. Ke stanovení závěrů byl proveden výzkum kvalitativního charakteru formou případové studie. Teoretická část práce představuje literární rešerši základní terminologie řešené problematiky. V této části byly vysvětleny pojmy, jako např. výuka, vyučovací metody, organizační formy vyučování. Na teoretickou část navazuje empirická část, která zahrnuje realizaci případové studie. Provedená případová studie poskytla závěry, jež jsou blíže rozebrány v poslední kapitole bakalářské práce. Jsou zde uvedeny metody výuky, které byly při výuce aplikovány. Dále jsou zde popsána fakta zjištěná během provedeného rozhovoru a fakta vyplývající z dotazníkového šetření. Závěr uvádí shrnutí zjištěných výsledků. | cze |
dc.format | 64 s. (99 994 znaků) | |
dc.format | 64 s. (99 994 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | vyučování | cze |
dc.subject | vyučovací metody | cze |
dc.subject | tradiční vyučovací metody | cze |
dc.subject | aktivizační vyučovací metody | cze |
dc.subject | organizační formy výuky | cze |
dc.subject | teaching | eng |
dc.subject | teaching methods | eng |
dc.subject | traditional teaching methods | eng |
dc.subject | activation teaching methods | eng |
dc.subject | organizational forms of teaching | eng |
dc.title | Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětů na vybrané střední škole | cze |
dc.title.alternative | The use of activating teaching methods in the teaching of economic subjects at high school | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55685 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis "The use of activating teaching methods in the teaching of economic subjects at high school" deals with the teaching methods used in teaching the subject of economics. The aim of this bachelor thesis is to analyze the use of activating teaching methods at the chosen high school and to evaluate the role of these methods in teaching. To determine the conclusions, a qualitative research was carried out in the form of a case study. The theoretical part of the thesis presents a literary research of the basic termino-logy of the problems. In this part, concepts such as teaching, teaching methods, organi-zational forms of teaching were explained. The theoretical part follows the practical part, which involves the implementation of a case study. The case study provided conclusi-ons, which are analyzed in the last part of this bachelor thesis. The last part shows what methods were applied in the classroom. It also describes the facts found during the in-terview and the facts from the questionnaire survey. The conclusion summarizes the fin-dings. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-27 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Krninský, Luboš | |