Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorLišková, Vendula
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:28Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:28Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-05-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40496
dc.description.abstractBakalářská práce "Využití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětu na vybrané střední škole" se zabývá analýzou vyučovacích metod používa-ných při výuce předmětu ekonomiky. Cílem této bakalářské práce bylo provést analýzu využití aktivizujících vyučovacích metod na zvolené střední škole a zhodnotit roli těchto metod ve výuce. Ke stanovení závěrů byl proveden výzkum kvalitativního charakteru formou případové studie. Teoretická část práce představuje literární rešerši základní terminologie řešené problematiky. V této části byly vysvětleny pojmy, jako např. výuka, vyučovací metody, organizační formy vyučování. Na teoretickou část navazuje empirická část, která zahrnuje realizaci případové studie. Provedená případová studie poskytla závěry, jež jsou blíže rozebrány v poslední kapitole bakalářské práce. Jsou zde uvedeny metody výuky, které byly při výuce aplikovány. Dále jsou zde popsána fakta zjištěná během provedeného rozhovoru a fakta vyplývající z dotazníkového šetření. Závěr uvádí shrnutí zjištěných výsledků.cze
dc.format64 s. (99 994 znaků)
dc.format64 s. (99 994 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvyučovánícze
dc.subjectvyučovací metodycze
dc.subjecttradiční vyučovací metodycze
dc.subjectaktivizační vyučovací metodycze
dc.subjectorganizační formy výukycze
dc.subjectteachingeng
dc.subjectteaching methodseng
dc.subjecttraditional teaching methodseng
dc.subjectactivation teaching methodseng
dc.subjectorganizational forms of teachingeng
dc.titleVyužití aktivizujících vyučovacích metod při výuce ekonomických předmětů na vybrané střední školecze
dc.title.alternativeThe use of activating teaching methods in the teaching of economic subjects at high schooleng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55685
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis "The use of activating teaching methods in the teaching of economic subjects at high school" deals with the teaching methods used in teaching the subject of economics. The aim of this bachelor thesis is to analyze the use of activating teaching methods at the chosen high school and to evaluate the role of these methods in teaching. To determine the conclusions, a qualitative research was carried out in the form of a case study. The theoretical part of the thesis presents a literary research of the basic termino-logy of the problems. In this part, concepts such as teaching, teaching methods, organi-zational forms of teaching were explained. The theoretical part follows the practical part, which involves the implementation of a case study. The case study provided conclusi-ons, which are analyzed in the last part of this bachelor thesis. The last part shows what methods were applied in the classroom. It also describes the facts found during the in-terview and the facts from the questionnaire survey. The conclusion summarizes the fin-dings.eng
dc.date.accepted2019-05-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKrninský, Luboš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam