dc.contributor.advisor | Žlábková, Iva | |
dc.contributor.author | Fau, Petra | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:31Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:31Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-24 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40498 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání z pohledu aktivně působících středoškolských učitelů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy pojící se s inkluzivním vzděláváním a popisuje fungování inkluzivního vzdělávání v České republice. Dále se teoretická část práce věnuje systému poradenských služeb ve školách, práci učitelů a asistentů pedagogů a v neposlední řadě charakteristice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Empirická část je založena na rozhovorech se středoškolskými učiteli. U každé výzkumné otázky jsou uvedeny jednotlivé odpovědi respondentů, zakončené celkovým shrnutím. Závěr práce sumarizuje teoretická východiska a empirické poznatky. | cze |
dc.format | 107 s. (150 644 znaků) | |
dc.format | 107 s. (150 644 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inkluze | cze |
dc.subject | inkluzivní vzdělávání | cze |
dc.subject | učitel | cze |
dc.subject | profesní kompetence | cze |
dc.subject | vzdělávací plán | cze |
dc.subject | inclusion | eng |
dc.subject | inklusive education | eng |
dc.subject | teacher | eng |
dc.subject | professional competence | eng |
dc.subject | educational plan | eng |
dc.title | Inkluzivní vzdělávání z pohledu středoškolských učitelů | cze |
dc.title.alternative | Inclusive education from the point of view of secondary school teachers | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55687 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is looking at topic of inclusive education from view of highschool teachers. Theoretical part identifies the basic terminology connected to inclusive education in the Czech Republic, system of school psychology and work of teachers with teacher's asistents. Last but not least characteristics of pupils with special needs is being included. Empirical part is based on interviews of high school teachers. Each of the questions is followed by the answer of the respondent. The thesis is finalized by resume of theoretical and empirical conclusions. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-28 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství odborných předmětů | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |