Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŽlábková, Iva
dc.contributor.authorFau, Petra
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:31Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:31Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-24
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40498
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá problematikou inkluzivního vzdělávání z pohledu aktivně působících středoškolských učitelů. Teoretická část práce vymezuje základní pojmy pojící se s inkluzivním vzděláváním a popisuje fungování inkluzivního vzdělávání v České republice. Dále se teoretická část práce věnuje systému poradenských služeb ve školách, práci učitelů a asistentů pedagogů a v neposlední řadě charakteristice žáků se speciálními vzdělávacími potřebami. Empirická část je založena na rozhovorech se středoškolskými učiteli. U každé výzkumné otázky jsou uvedeny jednotlivé odpovědi respondentů, zakončené celkovým shrnutím. Závěr práce sumarizuje teoretická východiska a empirické poznatky.cze
dc.format107 s. (150 644 znaků)
dc.format107 s. (150 644 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinkluzecze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectučitelcze
dc.subjectprofesní kompetencecze
dc.subjectvzdělávací pláncze
dc.subjectinclusioneng
dc.subjectinklusive educationeng
dc.subjectteachereng
dc.subjectprofessional competenceeng
dc.subjecteducational planeng
dc.titleInkluzivní vzdělávání z pohledu středoškolských učitelůcze
dc.title.alternativeInclusive education from the point of view of secondary school teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55687
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis is looking at topic of inclusive education from view of highschool teachers. Theoretical part identifies the basic terminology connected to inclusive education in the Czech Republic, system of school psychology and work of teachers with teacher's asistents. Last but not least characteristics of pupils with special needs is being included. Empirical part is based on interviews of high school teachers. Each of the questions is followed by the answer of the respondent. The thesis is finalized by resume of theoretical and empirical conclusions.eng
dc.date.accepted2019-05-28
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství odborných předmětůcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam