Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVobr, Radek
dc.contributor.authorŠvecová, Sabina
dc.date.accessioned2023-03-07T09:59:37Z
dc.date.available2023-03-07T09:59:37Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40503
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na provedení kvalitativní analýzy pohybových dovedností (běh, skok z místa, hod jednoruč, chytání a kop) na prvním stupni ZŠ podle metodiky K. M. Haywoodové. Cílem práce bylo natočit videozáznamy s již aplikovanou metodikou a následně zhodnotit pohybové dovednosti žáků. Měření ze zúčastnilo 183 dětí základní školy v Českých Velenicích. V teoretické části práce je proveden rozbor motorického učení, pohybových schopností, atletických disciplín a rámcově vzdělávacích programů. Z výsledků vyplývá, že žáci základní školy spíše nezvládají práci horních končetin. Například v běhu je většina dětí v práci dolních končetin na nejvyšší úrovni, zatímco v práci horních končetin je největší četnost na druhé nejvyšší úrovni. Celkové výsledky hodnotíme pozitivně.cze
dc.format74 s.
dc.format74 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectatletikacze
dc.subjectpohybové dovednosticze
dc.subjectžácicze
dc.subjectúroveňcze
dc.subjecttělesná výchovacze
dc.subjectathleticseng
dc.subjectlocomotive skillseng
dc.subjectstudentseng
dc.subjectleveleng
dc.subjectphysical educationeng
dc.titleKvalitativní analýza základních pohybových dovedností pomocí metodiky Haywoodové na prvním stupni základní školy v Českých Velenicíchcze
dc.title.alternativeQualitative analysis of basic motor skills using the Haywood method at the primary school in České Veleniceeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag55772
dc.description.abstract-translatedMy bachelor work is aimed at implementation qualitative analyses locomotive skills (running, long jump, overar throwing, catching and kick) at elementary schools accordingto Ms K. M. Haywood. The main point of my work was to make a video with already applied methodology and then to evaluate pupils movement skills. In this measurement was participate 183 children elementary school in Ceské Velenice. In the theoretical part we deal with motoric learning, locomotor skills, athletic disciplines and a general educational program. From the results imply that children elementary school rather don't cope job upper limbs. For example in running the majority of the children is the work of lower limb at the highest level, whereas in work of upper limb is the biggest frequency at the second highest level. We evaluate the overall results positively.eng
dc.date.accepted2019-01-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineTělesná výchova a sport (jednooborové)cze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programTělesná výchova a sportcze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeTenglová, Jaroslava
dc.description.defenceStudentka prezentovala práci v el. podobě. Komise konstatovla velmi dobrou úroveň práce její velmi dobrou prezentaci.cze


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam