dc.contributor.advisor | Šerý, Michal | |
dc.contributor.author | Mojžíšová, Denisa | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T09:59:56Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T09:59:56Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40518 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se v první části zabývá obecnými pojmy o CNC stojích, vysvětlením jejich funkcí a základním rozdělením. Naleznete zde kapitolu o G - kódu, podle kterého CNC zařízení vykonává svou práci. Dále je vysvětleno jak pracovat se softwarem LiteFire, grblControl a popsáno jak funguje textový editor Inkscape. V druhé části je vypracováno pět jednotlivých úloh, které se zaměřují na bližší seznámení s CNC strojem. Tyto úlohy jsou určeny pro žáky druhého stupně základní školy. Na konci této práce je vypracováno všech pět úloh, krok za krokem. | cze |
dc.format | 47 s.(48 806 znaků) | |
dc.format | 47 s.(48 806 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | CNC zařízení | cze |
dc.subject | G - kód | cze |
dc.subject | Inkscape | cze |
dc.subject | LiteFire | cze |
dc.subject | grblControl | cze |
dc.subject | CNC machine | eng |
dc.subject | G - code | eng |
dc.subject | Inkscape | eng |
dc.subject | LiteFire | eng |
dc.subject | grblControl | eng |
dc.title | Využití CNC obráběcí stavebnice ve výuce | cze |
dc.title.alternative | The usage of CNC tooling kit in elementary education | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 56419 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the general concepts of CNC stands, their functions and basic division. Here you will find a chapter on the G code that the CNC machine performs. It also explains how to work with LiteFire, grblControl and describes how the Inkscape text editor works. In the second part are elaborated five individual tasks, which are focused on closer acquaintance with CNC machine. These tasks are intended for pupils of the second level of primary school. At the end of this work, all five tasks are elaborated, step by step. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-20 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | TchVu-ITu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Tesař, Jiří | |