dc.contributor.advisor | Shivairová, Olga | |
dc.contributor.author | Kudrnová, Michaela | |
dc.date.accessioned | 2023-03-07T10:00:14Z | |
dc.date.available | 2023-03-07T10:00:14Z | |
dc.date.issued | 2019 | |
dc.date.submitted | 2019-04-25 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40531 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje prosociálnímu chování dětí předškolního věku se sluchovým postižením. Cílem práce je zmapovat předem určené prvky prosociálního chování u dětí předškolního věku se sluchovým postižením při volné hře. Teoretická část práce se věnuje popisu vývojového období předškolního věku, vymezení pojmu prosociálního chování a problematice sluchového postižení. Praktickou část práce tvoří uvedení do metodologie výzkumu, popis výzkumného souboru a výzkumného prostředí. Výsledkem jsou tři případové studie dětí předškolního věku se sluchovým postižením, které jsou vypracovány na základě analýzy dokumentů a strukturovaného pozorování jednotlivých prvků prosociálního chování dětí, doplněných prvky negativními vůči prosociálnímu chování, které byly sledovány za účelem komplexního popisu prosociálního chování dětí při volné hře. | cze |
dc.format | 66 s. | |
dc.format | 66 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | předškolní věk | cze |
dc.subject | prosociální chování | cze |
dc.subject | sluchové postižení | cze |
dc.subject | pre-school age | eng |
dc.subject | prosocial behavior | eng |
dc.subject | hearing disability | eng |
dc.title | Zmapování prvků prosociálního chování u dětí předškolního věku se sluchovým postižením | cze |
dc.title.alternative | Mapping of prosocial behavior in pre-school children with hearing disabilities | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 56918 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with prosocial behavior in pre-school children with hearing disabilities. The aim of the thesis is to map the elements (selected in advance) of prosocial behavior during free play in pre-school children with hearing disabilities. The theoretical part of the thesis describes development period of the pre-school age, defines the term of prosocial behavior and deals with hearing disability issue. The practical part of the thesis contains the introduction to the methodology of its research, description of the research group and research environment. The results of the study are presented in three case studies. that are based on analysis of documents and sctructured observation of the particular selected elements of the prosocial behavior in the research group of children. There were also added the elements of behavior that are basically considered as inappropriate, in order to describe prosocial behavior of the children in the most comprehensive way. | eng |
dc.date.accepted | 2019-05-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Speciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Speciální pedagogika | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |