Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorShivairová, Olga
dc.contributor.authorKudrnová, Michaela
dc.date.accessioned2023-03-07T10:00:14Z
dc.date.available2023-03-07T10:00:14Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-25
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40531
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje prosociálnímu chování dětí předškolního věku se sluchovým postižením. Cílem práce je zmapovat předem určené prvky prosociálního chování u dětí předškolního věku se sluchovým postižením při volné hře. Teoretická část práce se věnuje popisu vývojového období předškolního věku, vymezení pojmu prosociálního chování a problematice sluchového postižení. Praktickou část práce tvoří uvedení do metodologie výzkumu, popis výzkumného souboru a výzkumného prostředí. Výsledkem jsou tři případové studie dětí předškolního věku se sluchovým postižením, které jsou vypracovány na základě analýzy dokumentů a strukturovaného pozorování jednotlivých prvků prosociálního chování dětí, doplněných prvky negativními vůči prosociálnímu chování, které byly sledovány za účelem komplexního popisu prosociálního chování dětí při volné hře.cze
dc.format66 s.
dc.format66 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectpředškolní věkcze
dc.subjectprosociální chovánícze
dc.subjectsluchové postiženícze
dc.subjectpre-school ageeng
dc.subjectprosocial behavioreng
dc.subjecthearing disabilityeng
dc.titleZmapování prvků prosociálního chování u dětí předškolního věku se sluchovým postiženímcze
dc.title.alternativeMapping of prosocial behavior in pre-school children with hearing disabilitieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56918
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis deals with prosocial behavior in pre-school children with hearing disabilities. The aim of the thesis is to map the elements (selected in advance) of prosocial behavior during free play in pre-school children with hearing disabilities. The theoretical part of the thesis describes development period of the pre-school age, defines the term of prosocial behavior and deals with hearing disability issue. The practical part of the thesis contains the introduction to the methodology of its research, description of the research group and research environment. The results of the study are presented in three case studies. that are based on analysis of documents and sctructured observation of the particular selected elements of the prosocial behavior in the research group of children. There were also added the elements of behavior that are basically considered as inappropriate, in order to describe prosocial behavior of the children in the most comprehensive way.eng
dc.date.accepted2019-05-31
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineSpeciální pedagogika předškolního věku-učitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpeciální pedagogikacze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam