Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVančura, Michal
dc.contributor.authorVít, Pavel
dc.date.accessioned2023-03-07T10:00:36Z
dc.date.available2023-03-07T10:00:36Z
dc.date.issued2019
dc.date.submitted2019-04-29
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/40547
dc.description.abstractV bakalářské práci je přiblíženo téma školských systému České republiky a Německa, se zaměřením na spolkovou zemi Bádensko-Württembersko s důrazem na výuku zeměpisu. Tyto dva vzdělávací systémy jsou v této práci představeny a porovnány. V první části práce jsou také uvedeny základní informace o vzdělávacích plánech jednotlivých zemí taktéž s akcentem na zeměpis, stejně jako odlišnosti v organizaci vzdělávání. Druhá část se zabývá komparací učebnic pro žáky 6. ročníků nižšího sekundárního vzdělávání s důrazem na analýzu didaktické vybavenosti učebnic, která je důležitým ukazatelem, svědčícím o kvalitě učebnice a také množstvím nonverbálních prvků v učebnicích, jež pomáhají žákům získat lepší představu o tématu.cze
dc.format100 s. (125 000 znaků)
dc.format100 s. (125 000 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolský systémcze
dc.subjectvzdělávánícze
dc.subjectvýuka zeměpisucze
dc.subjectdidaktická analýzacze
dc.subjectvzdělávací plánycze
dc.subjecteducational systemeng
dc.subjecteducationeng
dc.subjectteaching of geographyeng
dc.subjectdidactical analysiseng
dc.subjecteducational planseng
dc.titleSystém vzdělávání a výuka zeměpisu na nižším sekundárním stupni v České republice a v Německu (komparativní analýza)cze
dc.title.alternativeThe System of Education and Teaching of Geography at Lower Secondary Education in The Czech Republic and Germany (Comparative analysis)eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag58593
dc.description.abstract-translatedThe theme of my bachelor thesis approaches to educational system in the Czech Republic and Germany with focus on state of Baden-Württemberg with emphasis on teaching Geography. Both systems are being introduced and compared. In the first part are defined basic information about educational plans of particular countries focused on Geography, as well as the differences in educational organisation. The second part deals with the comparison of the coursebooks for the sixth grade of lower secondary education with focus on an analysis of didactical equipment of coursebooks which is an important point that deals with the quality of coursebooks as well as a number of non-verbal elements that help the pupils to get a better conception of a topic.eng
dc.date.accepted2019-05-23
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeStaněk, Michal


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam