Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorProšková, Alena
dc.contributor.authorDemjaničová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T07:09:22Z
dc.date.available2024-03-12T07:09:22Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42192
dc.description.abstractTato diplomová práce se zabývá možnostmi využití videa při výuce gramatiky v hodinách angličtiny na středních školách. V teoretické části se zabývá současnými studenty jakožto příslušníky generace Z a jejich přístupem k technologiím a učení. Dále mapuje typologii videí, metodickou práci s nimi a principy výuky gramatiky v hodinách anglického jazyka s využitím videa. V praktické části nabízí seznam vybraných online zdrojů videí dostupných učiteli v ČR. Představeny jsou dále i možnosti adaptace materiálu učebnice pro využití videa v jednotlivých fázích výuky gramatiky i návrhy pracovních listů pro tyto aktivity.cze
dc.format70 s. (145 000 znaků)
dc.format70 s. (145 000 znaků)
dc.language.isoeng
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýuka angličtinycze
dc.subjectvýuka gramatikycze
dc.subjectvideocze
dc.subjectdidaktika angličtinycze
dc.subjectstřední školycze
dc.subjectteaching Englisheng
dc.subjectteaching grammareng
dc.subjectvideoeng
dc.subjectEnglish language teaching methodologyeng
dc.subjectsecondary schooleng
dc.titleUSING VIDEO FOR TEACHING GRAMMAR WITHIN ENGLISH LANGUAGE CLASSES AT SECONDARY SCHOOLcze
dc.title.alternativeUSING VIDEO FOR TEACHING GRAMMAR WITHIN ENGLISH LANGUAGE CLASSES AT SECONDARY SCHOOLeng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag52953
dc.description.abstract-translatedThe diploma thesis deals with the possibilities of using video to teach grammar withing English classes at secondary schools. The theoretical part addresses contemporary students as members of Generation Z and their approach towards technologies and learning. It maps out the typology of videos, the methodology of using them, and the principles of teaching grammar within English language classes using video. The practical part offers a list of selected online video resources accessible to the teacher in the Czech Republic. It presents several options for adapting coursebook materials for the use of video in the particular phases of teaching grammar as well as worksheets suggested for the activities.eng
dc.date.accepted2020-06-18
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineČeský jazyk a literatura - Anglický jazyk a literaturacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeLohrová, Helena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam