dc.contributor.advisor | Prošková, Alena | |
dc.contributor.author | Demjaničová, Tereza | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:09:22Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:09:22Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-11 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42192 | |
dc.description.abstract | Tato diplomová práce se zabývá možnostmi využití videa při výuce gramatiky v hodinách angličtiny na středních školách. V teoretické části se zabývá současnými studenty jakožto příslušníky generace Z a jejich přístupem k technologiím a učení. Dále mapuje typologii videí, metodickou práci s nimi a principy výuky gramatiky v hodinách anglického jazyka s využitím videa. V praktické části nabízí seznam vybraných online zdrojů videí dostupných učiteli v ČR. Představeny jsou dále i možnosti adaptace materiálu učebnice pro využití videa v jednotlivých fázích výuky gramatiky i návrhy pracovních listů pro tyto aktivity. | cze |
dc.format | 70 s. (145 000 znaků) | |
dc.format | 70 s. (145 000 znaků) | |
dc.language.iso | eng | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | výuka angličtiny | cze |
dc.subject | výuka gramatiky | cze |
dc.subject | video | cze |
dc.subject | didaktika angličtiny | cze |
dc.subject | střední školy | cze |
dc.subject | teaching English | eng |
dc.subject | teaching grammar | eng |
dc.subject | video | eng |
dc.subject | English language teaching methodology | eng |
dc.subject | secondary school | eng |
dc.title | USING VIDEO FOR TEACHING GRAMMAR WITHIN ENGLISH LANGUAGE CLASSES AT SECONDARY SCHOOL | cze |
dc.title.alternative | USING VIDEO FOR TEACHING GRAMMAR WITHIN ENGLISH LANGUAGE CLASSES AT SECONDARY SCHOOL | eng |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 52953 | |
dc.description.abstract-translated | The diploma thesis deals with the possibilities of using video to teach grammar withing English classes at secondary schools. The theoretical part addresses contemporary students as members of Generation Z and their approach towards technologies and learning. It maps out the typology of videos, the methodology of using them, and the principles of teaching grammar within English language classes using video. The practical part offers a list of selected online video resources accessible to the teacher in the Czech Republic. It presents several options for adapting coursebook materials for the use of video in the particular phases of teaching grammar as well as worksheets suggested for the activities. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-18 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Český jazyk a literatura - Anglický jazyk a literatura | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Učitelství pro střední školy | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Lohrová, Helena | |