Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorDrahotová, Michaela
dc.date.accessioned2024-03-12T07:09:35Z
dc.date.available2024-03-12T07:09:35Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-11
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42226
dc.description.abstractPředložená diplomová práce se zabývá problematikou diferencovaného vyučování. Práce je rozdělena na teoretickou a aplikační část. V teoretické části jsou shrnuta odborná a teoretická východiska týkající se otázky diferenciaci ve výuce. Aplikační část je věnována implementaci diferenciačních strategií do výuky. Na základě poznatků představených v teoretické části jsou zde představeny návrhy konkrétních aktivit v hodinách španělského jazyka. Součástí práce je zhodnocení dotazníkového šetření zaměřeného na zkušenost s diferencovanou výuku na českých středních školách a gymnáziích.cze
dc.format101 s.
dc.format101 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdiferencovaná výukacze
dc.subjectprojektová metodacze
dc.subjectkooperativní vyučovánícze
dc.subjectcizí jazykycze
dc.subjectšpanělštinacze
dc.subjectdifferentiated teachingeng
dc.subjectproject instructioneng
dc.subjectcooperative teaching methodeng
dc.subjectforeign languageeng
dc.subjectSpanisheng
dc.titleDiferencovaná výuka v hodinách cizího jazykacze
dc.title.alternativeDifferentiated teaching in foreign language lessonseng
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag56582
dc.description.abstract-translatedThe aim of the Diploma thesis is to examine the concept of differentiated instruction. The thesis is divided into two parts. The first part offers a closer look at the theoretical aspects related to differentiation. The attention is paid especially to general principles, process of learning, the role of the teacher, cooperative education, advantages and disadvantages of differentiation, evaluation and preparation of students and parents for the system of differentiated class. The second part focuses on the implementation of differentiating strategies into second language teaching. Based on the theoretical learning from the first part, several activities which can be used in a Spanish high school class are proposed. The thesis includes a research carried out through a questionnaire which aims to map the teacher's knowledge of differentiated instruction and its usage at Czech high schools.eng
dc.date.accepted2020-06-19
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineAnglický jazyk a literatura - Španělský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programUčitelství pro střední školycze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeProšková, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam