dc.contributor.advisor | Aurová, Miroslava | |
dc.contributor.author | Vargas Barros, Claudia | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:09:37Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:09:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-31 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42230 | |
dc.description.abstract | Jedno z hlavních témat výzkumu na poli výuky Španělského jazyka je výuka v různých zemích světa. Mezi rozdíly, které se mohou odrážet v odlišných kontextech, hrají hlavní roli oficiální evaluační a edukační systémy. Tato diplomová práce je zaměřená na hodnocení španělštiny maturitního studia v Norsku a České republice. Cílem této práce je upřesnit a vysvětlit, jakým způsobem probíhá a rozvíjí se výuka, její počátek a funkci ve vzdělávacích programech, zejména z metodologické stránky testování a hodnocení. Jedná se o deskriptivní analýzu edukačních systémů, výuky cizích jazyků, a především průběhu zkoušky ze španělštiny jako cizího jazyka. | cze |
dc.format | 149 854 znaků, 120 s. | |
dc.format | 149 854 znaků, 120 s. | |
dc.language.iso | ep | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | španělština jako cizí jazyk | cze |
dc.subject | školský systém | cze |
dc.subject | závěrečná zkouška | cze |
dc.subject | Společný referenční rámec | cze |
dc.subject | Spanish 2L | eng |
dc.subject | scholar system | eng |
dc.subject | final exams | eng |
dc.subject | Common European Framwork | eng |
dc.title | Comparación de los exámenes finales preuniversitarios del espanol como lengua extranjera en Noruega y República Checa / Srovnání středoškolských závěrečných zkoušek ze španělského jazyka v Norsku a Česku | cze |
dc.title.alternative | Comparison of high school final exams in Spanish in Norway and the Czech Republic | eng |
dc.title.alternative | La evaluación reglada en ELE: Un estudio de caso de Noruega y la República Checa | cze |
dc.type | diplomová práce | cze |
dc.identifier.stag | 61673 | |
dc.description.abstract-translated | Uno de los principales temas de interés en el campo de investigación de ELE es la ense?anza del espa?ol como lengua extranjera en diferentes países del mundo. Entre las diferencias que se pueden encontrar en los distintos contextos, destacan los sistemas de evaluación de ense?anza oficial. Este Trabajo de Fin de Máster se centra en un estudio de caso de los sistemas de evaluación oficial preuniversitaria del espa?ol en Noruega y la República Checa. El objetivo es determinar cómo se desarrolla la ense?anza de la lengua espa?ola, su origen y función en el sistemas educativos, así como su metodología de examinación y evaluación. La presente investigación expone un análisis descriptivo y crítico de los sistemas educativos, la ense?anza de lenguas extranjeras y sus sistemas de examinación de espa?ol como lengua extranjera. | eng |
dc.date.accepted | 2020-09-02 | |
dc.description.department | Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Španělský jazyk | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Filozofická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Mgr. | |
dc.thesis.degree-program | Filologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Castillo, David Andrés | |