Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorAurová, Miroslava
dc.contributor.authorVargas Barros, Claudia
dc.date.accessioned2024-03-12T07:09:37Z
dc.date.available2024-03-12T07:09:37Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-31
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42230
dc.description.abstractJedno z hlavních témat výzkumu na poli výuky Španělského jazyka je výuka v různých zemích světa. Mezi rozdíly, které se mohou odrážet v odlišných kontextech, hrají hlavní roli oficiální evaluační a edukační systémy. Tato diplomová práce je zaměřená na hodnocení španělštiny maturitního studia v Norsku a České republice. Cílem této práce je upřesnit a vysvětlit, jakým způsobem probíhá a rozvíjí se výuka, její počátek a funkci ve vzdělávacích programech, zejména z metodologické stránky testování a hodnocení. Jedná se o deskriptivní analýzu edukačních systémů, výuky cizích jazyků, a především průběhu zkoušky ze španělštiny jako cizího jazyka.cze
dc.format149 854 znaků, 120 s.
dc.format149 854 znaků, 120 s.
dc.language.isoep
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectšpanělština jako cizí jazykcze
dc.subjectškolský systémcze
dc.subjectzávěrečná zkouškacze
dc.subjectSpolečný referenční rámeccze
dc.subjectSpanish 2Leng
dc.subjectscholar systemeng
dc.subjectfinal examseng
dc.subjectCommon European Framworkeng
dc.titleComparación de los exámenes finales preuniversitarios del espanol como lengua extranjera en Noruega y República Checa / Srovnání středoškolských závěrečných zkoušek ze španělského jazyka v Norsku a Českucze
dc.title.alternativeComparison of high school final exams in Spanish in Norway and the Czech Republiceng
dc.title.alternativeLa evaluación reglada en ELE: Un estudio de caso de Noruega y la República Checacze
dc.typediplomová prácecze
dc.identifier.stag61673
dc.description.abstract-translatedUno de los principales temas de interés en el campo de investigación de ELE es la ense?anza del espa?ol como lengua extranjera en diferentes países del mundo. Entre las diferencias que se pueden encontrar en los distintos contextos, destacan los sistemas de evaluación de ense?anza oficial. Este Trabajo de Fin de Máster se centra en un estudio de caso de los sistemas de evaluación oficial preuniversitaria del espa?ol en Noruega y la República Checa. El objetivo es determinar cómo se desarrolla la ense?anza de la lengua espa?ola, su origen y función en el sistemas educativos, así como su metodología de examinación y evaluación. La presente investigación expone un análisis descriptivo y crítico de los sistemas educativos, la ense?anza de lenguas extranjeras y sus sistemas de examinación de espa?ol como lengua extranjera.eng
dc.date.accepted2020-09-02
dc.description.departmentFilozofická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineŠpanělský jazykcze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Filozofická fakultacze
dc.thesis.degree-nameMgr.
dc.thesis.degree-programFilologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeCastillo, David Andrés


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam