dc.contributor.advisor | Lietavcová, Martina | |
dc.contributor.author | Burianová, Blanka | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:32:55Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:32:55Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-18 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42376 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zaměřuje na úroveň školní zralosti dívek a chlapců a jejich připravenosti na vstup do základní školy z pohledu učitelky v mateřské škole. Cílem práce bylo provést diagnostiku vybraných dětí a sledovat výsledky v souvislosti s jejich pohlavím. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem předškolního dítěte a kritérii, podle kterých bývá školní zralost posuzována. V praktické části byly ke sběru dat využity metody strukturovaného pozorování a analýzy diagnostických testů. Zkoumaný vzorek dětí byl rozdělen na dvě skupiny podle pohlaví. Testy školní zralosti, které byly prováděny, jsou v práci popsány a jednotlivě vyhodnoceny. | cze |
dc.format | 55 s. | |
dc.format | 55 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | školní zralost | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | testy školní zralosti | cze |
dc.subject | předškolní vzdělávání | cze |
dc.subject | dítě předškolního věku | cze |
dc.subject | school maturity | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.subject | school maturity tests | eng |
dc.subject | preschool education | eng |
dc.subject | preschool child | eng |
dc.title | Školní zralost dívek a chlapců v mateřské škole | cze |
dc.title.alternative | School maturity of girls and boys in kindergarten | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 50722 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis focuses on the level of school maturity of girls and boys and their readiness to enter the primary school from the point of view of a kindergarten teacher. It aimed to conduct diagnostics on selected children and monitor the results concerning their gender. This thesis is devided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with preschool children's development and the criteria according to which school maturity is assessed. Methods of structured observation and analysis of diagnostic tests were used in the practical part to collect data. The examined sample of children was divided into two groups according to gender. The school maturity tests which were analysed in this work are described and evaluated individually. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-10 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Plachá, Veronika | |