Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorBurianová, Blanka
dc.date.accessioned2024-03-12T07:32:55Z
dc.date.available2024-03-12T07:32:55Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42376
dc.description.abstractBakalářská práce se zaměřuje na úroveň školní zralosti dívek a chlapců a jejich připravenosti na vstup do základní školy z pohledu učitelky v mateřské škole. Cílem práce bylo provést diagnostiku vybraných dětí a sledovat výsledky v souvislosti s jejich pohlavím. Práce je rozdělena na dvě části - teoretickou a praktickou. Teoretická část se zabývá vývojem předškolního dítěte a kritérii, podle kterých bývá školní zralost posuzována. V praktické části byly ke sběru dat využity metody strukturovaného pozorování a analýzy diagnostických testů. Zkoumaný vzorek dětí byl rozdělen na dvě skupiny podle pohlaví. Testy školní zralosti, které byly prováděny, jsou v práci popsány a jednotlivě vyhodnoceny.cze
dc.format55 s.
dc.format55 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjecttesty školní zralosticze
dc.subjectpředškolní vzdělávánícze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectschool maturity testseng
dc.subjectpreschool educationeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.titleŠkolní zralost dívek a chlapců v mateřské školecze
dc.title.alternativeSchool maturity of girls and boys in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag50722
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis focuses on the level of school maturity of girls and boys and their readiness to enter the primary school from the point of view of a kindergarten teacher. It aimed to conduct diagnostics on selected children and monitor the results concerning their gender. This thesis is devided into two parts - theoretical and practical. The theoretical part deals with preschool children's development and the criteria according to which school maturity is assessed. Methods of structured observation and analysis of diagnostic tests were used in the practical part to collect data. The examined sample of children was divided into two groups according to gender. The school maturity tests which were analysed in this work are described and evaluated individually.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam