Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVáchová, Alena
dc.contributor.authorNováková, Pavla
dc.date.accessioned2024-03-12T07:32:59Z
dc.date.available2024-03-12T07:32:59Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42380
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá zjištěním pokroků dětí v popisu obrazů měsíců Josefa Lady. Práce poukazuje na možnost rozvoje dovedností předškolních dětí samostatně popsat obrázek. V teoretické části je charakterizován vývoj monologického verbálního projevu u dětí do konce předškolního věku, možnosti rozvoje samostatného souvislého vyjadřování v předškolním věku, systematický rozvoj popisu obrázku, diagnostika monologického verbálního projevu v tomto věku a charakteristika obrazů měsíců Josefa Lady. V praktické části je za pomoci obrazů 12 měsíců Josefa Lady testována slovní dovednost. Úkolem je popsat dané obrazy. Testování probíhá se dvěma skupinami předškolních dětí a zjišťuje se úroveň dovednosti popisu. S jednou vybranou skupinou bude následně tato dovednost soustavně rozvíjena. V závěru práce jsou představeny výsledky šetření. Jsou zjištěny změny u dětí v dovednostech popisu obrázku po rozvíjejícím programu a také sledovány odlišnosti popisu obrázku mezi dvěma skupinami dětí.cze
dc.format75 str.
dc.format75 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectPředškolní věkcze
dc.subjectřečcze
dc.subjectpopis obrázkucze
dc.subjectJosef Ladacze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectpre-school childreneng
dc.subjectspeecheng
dc.subjectpicture descriptioneng
dc.subjectJosef Ladaeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.titleVyužití obrazů měsíců Josefa Lady k rozvoji dovednosti slovního popisu u předškolních dětícze
dc.title.alternativeUse of Josef Lada´s pictures of months for developing the skill of a verbal describing with preschool children.eng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag51647
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the findings of childrens´progress in picture description of Josef Lada´s paintings of months of the year. It shows the possibility to develop skills of describing a picture independently in pre-school children. In the theoretic part, there is defined monologic verbal language development of children, within pre-school age, possibilities of progress in using the speech coherenty and independently, methodical development of picture description, diagnostics of monologic spoken language and characteristics of Josef Lada´s images of months. In the practical part, verbal skills are tested with the help of 12 pictures of months by Josef Lada. The task is to describe these images. Testing is done on 2 groups of children and the levels of their description skills are looked into. These skills are continuously developed in one selected group. The results of the survey are presented at the end of the thesis. There are possible changes in children´s picture description skills after the evolving program and also differences in the picture description task between two groups of children are discovered by observation.eng
dc.date.accepted2020-01-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeDvořáková, Miloslava


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam