• Login
    View Item 
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • View Item
    •   DSpace Home
    • Kvalifikační práce
    • Bakalářské práce
    • Pedagogická fakulta
    • View Item
    JavaScript is disabled for your browser. Some features of this site may not work without it.

    Youtubering ve výuce

    Thumbnail
    View/Open
    Plný text práce (4.154Mb)
    Posudek vedoucího práce (1.374Mb)
    Posudek oponenta práce (297.9Kb)
    Průběh obhajoby práce (625.9Kb)
    Date
    2020
    Author
    Kouba, Tomáš
    Metadata
    Show full item record
    Abstract
    Tato práce se zabývá problematikou videí ve výuce. Konkrétně výuková videa na serveru YouTube a jejich využití přímo ve výuce nebo doplněk k výuce. Hlavním cílem této práce je vytvoření několika vzdělávacích videí zaměřených na vizuální programovací jazyk Scratch. Cílovou skupinou pro tyto videa jsou žáci základních škol a výsledná videa jim tedy byla přizpůsobena. Zaměřil jsem se na nastudovaní literatury a analýzu již vytvořených audio-vizuálních materiálů, které jsou spjaty s touto problematikou, a dle toho bude postupováno při vytváření obsahu. V rámci práce bude k vytvořeným videím zjištěna zpětná vazba pomocí dotazníku a následně proběhne jejich analýza.
    URI
    https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42381
    Collections
    • Pedagogická fakulta

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV
     

     

    Browse

    All of DSpaceCommunities & CollectionsBy Issue DateAuthorsTitlesSubjectsThis CollectionBy Issue DateAuthorsTitlesSubjects

    My Account

    LoginRegister

    DSpace software copyright © 2002-2016  DuraSpace
    Contact Us | Send Feedback | Na tomto webu jsou používány pouze cookies nezbytně nutné pro zajištění fungování webu, pro které není nutné získat souhlas.
    Theme by 
    Atmire NV