dc.contributor.advisor | Kouřilová, Jana | |
dc.contributor.author | Velhartická, Jana | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:33:07Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:33:07Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-14 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42386 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na domácí přípravu dítěte na prvním stupni základní školy, přičemž je domácí příprava dítěte zkoumána z perspektivy matky. Výzkumná pozornost je soustředěna zejména na to, jak domácí příprava probíhá a co matky při domácí přípravě prožívají. Doplňující oblastí zájmu výzkumu je komunikace mezi rodinou a školou, konkrétně bylo sledováno jak často, jakými způsoby a s jakým obsahem spolu škola a rodina komunikují.
Praktická část je věnována kvalitativnímu výzkumu, jako hlavní metoda sběru dat je zvolen hloubkový polostrukturovaný rozhovor. Praktická část je tvořena třemi případovými studiemi, kterými je zjišťována subjektivní realita toho, jak domácí příprava probíhá, jak ji matky prožívají a jak vypadá kontakt mezi rodinou a školou. | cze |
dc.format | 79 s. (155 480 znaků) | |
dc.format | 79 s. (155 480 znaků) | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Domácí příprava | cze |
dc.subject | domácí úkoly | cze |
dc.subject | matka. | cze |
dc.subject | Home preparation | eng |
dc.subject | homework | eng |
dc.subject | mother. | eng |
dc.title | Jak se rodiče připravují s dětmi do školy | cze |
dc.title.alternative | How Parents prepare for school with children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 51932 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis is focused on the child's home preparation for school at the first stage of primary school, while the child's home preparation is explored from the mother's perspective. Research attention is focused mainly on the process of home preparation for school and what mothers experience during the process. A complementary area of interest is communication between the family and the school, specifically it was monitored how often, in what ways and with what content the school and the family communicate with each other.
The practical part is devoted to qualitative research and the main method of data collection is an in-depth semi-structured interview. The practical part consists of three case studies which explore the subjective reality of the process of home preparation for school, how mothers experience it and what the contact between family and school looks like. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-15 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Psychologie | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Psychologie | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Franclová, Marta | |