Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorFranclová, Marta
dc.contributor.authorEšnerová, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:18Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:18Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42402
dc.description.abstractBakalářská práce je zaměřena na adaptaci dětí na vstup do mateřské školy. Cílem této práce je zprostředkovat vhled do dané problematiky prostřednictvím kvalitativního výzkumu a hledat možnosti, jak dětem toto období usnadnit. V teoretické části se zabývám vývojem a kvalitou citové vazby dítěte k matce, či k jiné pečující osobě, problematikou separace a adaptace a zvládnutím této zátěže. Praktická část je zaměřená na zjišťování situací a reakcí dítěte v době adaptačního procesu dlouhodobým pozorováním každého z těchto dětí po dobu 4 - 5 měsíců. Konkrétní poznatky ze sledovaných dětí, jsou uvedeny ve výsledcích výzkumu, který je doplněn o hloubkové rozhovory s rodiči.cze
dc.format54 str.
dc.format54 str.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdítěcze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectmateřská školacze
dc.subjectcitová vazbacze
dc.subjectseparacecze
dc.subjectzátěžcze
dc.subjectchildeng
dc.subjectadaptationeng
dc.subjectkindergarteneng
dc.subjectemotional attachmenteng
dc.subjectseparationeng
dc.subjectstresseng
dc.titleAdaptace dětí v předškolním věku na vstup do mateřské školycze
dc.title.alternativeAdaptation of pre-school children to admission to kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag53998
dc.description.abstract-translatedThe bachelor thesis is focused on the adaptation of children for entry to kindergarten. The aim of this work is to provide insight into the issue through qualitative research and to look for possibilities to make this period easier for children. The theoretical part deals with the development and quality of the child's emotional attachment to the mother or other caregiver, the issue of separation and adaptation and coping with this burden. The practical part is focused on detecting the situations and reactions of the child during the adaptation process by long-term observation of each of these children for 4-5 months. Specific findings from the monitored children are given in the results of the research, which is supplemented by in-depth interviews with parents.eng
dc.date.accepted2020-06-10
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePlachá, Veronika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam