Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorLietavcová, Martina
dc.contributor.authorNovosadová, Radka
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:21Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:21Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42407
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem grafomotoriky u dětí předškolního věku a raného školního věku. Cílem je vytvoření podpůrného programu na rozvoj grafomotoriky a jeho ověření v praxi. Teoretická část je věnována systémům, které ovlivňují vývoj motoriky. Dále tato část zpracovává samotnou oblast motoriky a další související témata, jakými jsou pracovní návyky při kreslení a psaní, lateralita, předškolní věk a raný školní věk. Praktická část se věnuje tvorbě a realizaci podpůrného programu u vybrané skupiny dětí, která je orientována na rozvoj grafomotoriky komplexním způsobem. Součástí praktické části je také vyhodnocení získaných dat a analýza výsledků činnosti.cze
dc.format67 str. (+ 27 str. příloh)
dc.format67 str. (+ 27 str. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectmotorikacze
dc.subjectgrafomotorikacze
dc.subjectkresbacze
dc.subjectškolní zralostcze
dc.subjectškolní připravenostcze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectdítě raného školního věkucze
dc.subjectmotor skillseng
dc.subjectgraphomotor skillseng
dc.subjectdrawingeng
dc.subjectschool maturityeng
dc.subjectschool readinesseng
dc.subjecta child at (of) the pre-school ageeng
dc.subjecta child at (of) the early school ageeng
dc.titleROZVÍJENÍ GRAFOMOTORIKY U DĚTÍ PŘEDŠKOLNÍHO VĚKU A V 1. ROČNÍKU ZÁKLADNÍ ŠKOLYcze
dc.title.alternativeTHE DEVELOPMENT OF GRAPHOMOTORIC SKILLS OF CHILDREN IN PRE-SCHOOL AGE AND CHILDREN IN THE FIRST GRADE OF ELEMENTARY SCHOOLeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54287
dc.description.abstract-translatedThe topic of this bachelor´s thesis is development of graphomotor skills of pre-school age and early school age children. The aim is creation of supportive programme for the development of the graphomotor skills and its verification in practice. The theoretical part is devoted to the systems influencing the motor skills development. This part of thesis describes also the entire area of motor skills and other relating topics such as working habits for drawing and writing, laterality, pre-school age and early school age. The practical part deals with creation and realization of supportive programme for chosen group of children. It is focused on the development of graphomotor skills by a comprehensive way. The evaluation of the gained data and the analysis of the results are also a component of the practical part of the thesis.eng
dc.date.accepted2020-06-11
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeVáchová, Alena


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam