Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorŘepa, Karel
dc.contributor.authorAustová, Petra
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:22Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:22Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-01-02
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42409
dc.description.abstractCílem bakalářské práce s názvem "Tematika cesty ve výtvarně-projektové výuce v mateřské škole" je koncipování souboru tvořivých činností s vazbou na tematiku cesty v kontextu výtvarné a environmentální výchovy v mateřské škole. Teoretická část práce se zabývá stručnou charakteristikou dítěte předškolního věku z hlediska rozvoje jeho kognitivních funkcí, reflexí výchovně-vzdělávacího potenciálu dané tematiky-fenoménem cesty a jeho obsahových konotací, vážících se na vzdělávací oblast Dítě a svět. K didaktické analýze bude přidáno přehledové pojednání o tematice cesty z hlediska výtvarného umění s akcentem na environmentální tvorbu. Projektovou část práce tvoří návrh, realizace a dokumentace vlastní tematické řady Cesta využívající intermediální výtvarné činnosti v exteriérovém prostředí lesní mateřské školky. Projekt se skládá ze 7 tematických bloků.cze
dc.format67 s + 16 s, 17 557 slov
dc.format67 s + 16 s, 17 557 slov
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectvýtvarný projekt v příroděcze
dc.subjectland artcze
dc.subjectcestacze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjectenviromentální výchova.cze
dc.subjectart project in natureeng
dc.subjectland arteng
dc.subjectthe wayeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectenvironmental education.eng
dc.titleTematika cesty ve výtvarně-projektové výuce v mateřské školecze
dc.title.alternativeTheme of the "Way" in art-project pre-school educational activities in the Kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54348
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis with the title "Theme of the Way in art-project pre-school educational activities in the kindergarten" is to design a set of creative activities linked to the Way in the context of art and environmental education in the kindergarten. In the theoretical part, the goal is to describe a characteristic of a pre-school child in the context of the cognitive functions development and to reflect a pedagogical potential of the topic - the phenomenon of the Way and its meanings related to the educational area The Child and the World. Didactical analyses also include an overview of the Way as the central theme in the fine arts, with an emphasis on the environmental art. The practical part consists of the design, realisation and documentation of my own series of intermedia creative art activities realised in the exterior of the forest kindergarten. The art project is comprised of 7 thematical parts.eng
dc.date.accepted2020-01-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePospíšil, Aleš


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam