Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorBílková, Zuzana
dc.contributor.authorPánková, Jana
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:25Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:25Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2019-12-20
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42413
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá tématem dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole a přístupem učitele k této problematice. Hlavním cílem výzkumu je sledovat proces, díky kterému je v mateřské škole dítěti, u kterého vyučující pozorují vývojovou odlišnost nebo speciální vzdělávací potřebu, udělena prvotní diagnóza. Dalším cílem je stanovení, nakolik výše uvedené poznání vede k intervenci. Práce je rozdělena na dvě části. Teoretická část se zabývá problematikou vzdělávání jedinců se speciálními vzdělávacími potřebami, diagnostikou dítěte předškolního věku a osobností učitele mateřské školy, který je v přímém kontaktu s těmito dětmi. Praktická část seznamuje s průběhem šetření. Metodou sběru dat budou hloubkové rozhovory s vybranými učitelkami z mateřských škol, které mají zkušenost s edukací dítěte se speciálními vzdělávacími potřebami v běžné mateřské škole.cze
dc.format56 s. (+39 s. příloh)
dc.format56 s. (+39 s. příloh)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectDítě se speciálními vzdělávacími potřebamicze
dc.subjectpedagogická diagnostikacze
dc.subjectosobnost pedagogacze
dc.subjectChild with special educational needseng
dc.subjectpedagogical diagnosticseng
dc.subjectpedagogue personalityeng
dc.titleCesta k diagnóze a intervenci v mateřské školecze
dc.title.alternativeThe way to diagnosis and intervention in kindergarteneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag54712
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the topic of a child with special educational needs in a common nursery school and the teacher's approach to this issue. The main aim of the research is to follow the process of pre-diagnosis of a child in a kindergarten, where teachers observe developmental differences or special educational needs, and to what extent this knowledge leads to intervention. The thesis is divided into two parts. The theoretical part deals with the issue of education of individuals with special educational needs, diagnostics of preschool children, and the personality of a kindergarten teacher who is in direct contact with these children. In the practical part, we learn about the course of the investigation. The method of data collection is an in-depth interview with selected kindergarten teachers who have experience in educating a child with special educational needs in a regular kindergarten.eng
dc.date.accepted2020-01-27
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeMalinovská, Olga


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam