dc.contributor.advisor | Šimandl, Václav | |
dc.contributor.author | Kafka, David | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:33:41Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:33:41Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42430 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá teoriemi učení a to neobehavioristickou, konstruktivistickou, kognitivistickou a konektivistickou teorií, také různými e-learningovými nástroji. V práci byla použita vícečetná případová studie, jejímž základem byly polostrukturované hloubkové rozhovory týkajících se e-learningových nástrojů. Hlavním cílem práce bylo zmapovat, jak se proměnil vzdělávací proces na středních školách vlivem e-learningových nástrojů, práce také obsahuje domácí přípravu žáků a jaké výhody a nevýhody s sebou používání e-learningových nástrojů přináší. | cze |
dc.format | 56 | |
dc.format | 56 | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | E-learning | cze |
dc.subject | Vzdělávání | cze |
dc.subject | Střední Škola | cze |
dc.subject | Učitel | cze |
dc.subject | Žák | cze |
dc.subject | LMS | cze |
dc.subject | Moodle | cze |
dc.subject | E-learning | eng |
dc.subject | Education | eng |
dc.subject | High School | eng |
dc.subject | Teacher | eng |
dc.subject | Student | eng |
dc.subject | LMS | eng |
dc.subject | Moodle | eng |
dc.title | Proměny výuky na středních školách vlivem e-learningových nástrojů | cze |
dc.title.alternative | Changes of high school education due to online technologies | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55324 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis speaks about learning theories, namely neobehavioral, constructive, cognitive and connective theory, together with various e-learning tools. The work contains a multiple case study, which is based on semi-structured detailed interviews about e-learning tools. The aim of the work was to map the changes in educational processes in high education under the influence of e-learning tools. The work also contains data about home preparation of students and the pros and cons of using e-learning tools. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ITu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Dobiáš, Václav | |