dc.contributor.advisor | Holec, Jan | |
dc.contributor.author | Weisfeitová, Martina | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:33:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:33:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-10 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42432 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce je zaměřena na hudebnost jako pojem, na jejíž rozvoj mají vliv vnější a vnitřní aspekty. Rozvoj hudebnosti, tedy hudebních schopností, lze vytvářet pomocí hudebních činností. Práce se v teoretické části zabývá definicí hudebnosti, motivací a vztahem k hudbě, dále poukazuje na hudební vývoj člověka, psychologické hudební pojmy, které se s hudebností pojí. Z oblasti hudební psychologie pojednává o rozvoji hudebních schopností pomocí hudebních činností, které jsou využívány na základních školách. Zmíněny jsou i odchylky, které se v hudebnosti mohou projevit, a to v podobě poruchy hudebnosti nebo vyššího projevu hudebnosti. Tato bakalářská práce se ve své praktické části zaměřuje na zábavnou a edukativní formu rozvoje hudebních schopností a činností v praxi. | cze |
dc.format | 49 s. 78 572 znaků | |
dc.format | 49 s. 78 572 znaků | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Hudebnost | cze |
dc.subject | hudba | cze |
dc.subject | hudební psychologie | cze |
dc.subject | hudební schopnosti | cze |
dc.subject | hudební činnosti | cze |
dc.subject | Musicality | eng |
dc.subject | music | eng |
dc.subject | music psychology | eng |
dc.subject | music abilities | eng |
dc.subject | music activities. | eng |
dc.title | Rozvoj hudebnosti žáků základní školy | cze |
dc.title.alternative | Development of musicality of primary school pupils | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 55406 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis is focused on musicality as a concept, the development of which is influenced by external and internal aspects. The development of musicality, ie musical abilities, can be created through musical activities. The theoretical part of the thesis deals with the definition of musicality, motivation and relation to music it also points out the musical development of man and psychological musical concepts that are associated with musicality. In the field of music psychology, it deals with the development of musical abilities through musical activities that are used in primary schools. Deviations that may occur in music are also mentioned, they are a disorder of musical abilities and higher manifestations of music. In its practical part, this bachelor's thesis focuses on a fun and educational form of developing musical skills and activities in practice. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-25 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-HVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |