Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorZeman, Stanislav
dc.contributor.authorPalečková, Adéla
dc.date.accessioned2024-03-12T07:33:54Z
dc.date.available2024-03-12T07:33:54Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-07-10
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42442
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá využitím pohádkových témat se zaměřením na sourozenecké vztahy pěti dětí ze sociálně slabých rodin ve věku 10-11 let. Hlavním těžištěm zájmu je srovnání výpovědí dětí o jejich vztahu k sourozencům a jejich odrazu ve výtvarné tvorbě, konkrétně v obrázcích pohádek se sourozeneckou tématikou. Teoretická část je věnovaná popisu teoretických východisek, které tvoří oporu pro praktickou část. Praktická část je zaměřena na interpretaci obrázků vybraných dětí a hledání souvislostí s jejich výpověďmi.cze
dc.format91 s. (153 658 znaků)
dc.format91 s. (153 658 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectArteterapiecze
dc.subjectSociálně slabá rodinacze
dc.subjectSourozenecké vztahycze
dc.subjectSourozenecké konstelacecze
dc.subjectPohádkycze
dc.subjectZákladní školacze
dc.subjectArt Therapyeng
dc.subjectFamily with social disabilitieseng
dc.subjectSibling relationshipseng
dc.subjectSibling constellationseng
dc.subjectFairytaleseng
dc.subjectElementary schooleng
dc.titleVyužití pohádkových témat se zaměřením na sourozenecké vztahy se žáky základní školy ze sociálně slabých rodincze
dc.title.alternativeThe use of fairy rale themes with a focus on sibling relationship with elementary school pupils from socially disadvantaged familieseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56403
dc.description.abstract-translatedThe bachelor's thesis deals with the use of fairy tale themes with a focus on the sibling relationships of five children aged 10-11 years from socially disadvantaged families. The main focus of interest is to compare children's statements about their relationship to siblings and their reflection in their pictures, specifically in pictures of fairy tales with sibling themes. The theoretical part contains the description of the theoretical basis, which forms the basis for the practical part. The practical part is focused on the interpretation of pictures of selected children and finding connections with their statements.eng
dc.date.accepted2020-08-26
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineArteterapiecze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programPsychologiecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeKouřilová, Jana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam