Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorHrušková, Martina
dc.contributor.authorTurošíková, Nicola
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:09Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:09Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-15
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42457
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce bylo vytvoření tří autorských didaktických her k tématům fylogeneze člověka a etnická antropologie. Ověření her probíhalo ve dvou paralelních osmých třídách běžné základní školy. Před výukou žáci vyplnili pretest, jehož výsledky ukázaly, že se třídy statisticky významně neliší svými znalostmi ke zvoleným tématům. Náhodně byla vybrána třída, ve které probíhala výuka prostřednictvím didaktických her (experimentální skupina), druhá třída byla vyučována klasickým způsobem (kontrolní skupina). V tentýž den po výuce žáci vyplnili posttest I a měsíc od výuky posttest II, jednalo se vždy o stejný nestandardizovaný didaktický test.cze
dc.format54 s.
dc.format54 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdidaktická hracze
dc.subjectaktivizující výuková metodacze
dc.subjectžáci 2. stupně ZŠcze
dc.subjectfylogeneze člověkacze
dc.subjectetnická antropologiecze
dc.subjecta didactic gameeng
dc.subjectan activating teaching methodeng
dc.subjectpupils of the lower secondary school leveleng
dc.subjecta human phylogenyeng
dc.subjectan ethnic anthropologyeng
dc.titleDidaktická hra ve výuce fylogeneze a etnické antropologiecze
dc.title.alternativeAn Educational Game in Teaching Human Phylogeny and Ethnic Anthropologyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56539
dc.description.abstract-translatedAn aim of this bachelor's thesis was to create three author's didactic games on the topics of human phylogeny and ethnic anthropology. A verification of the games was taking place in two parallel eighth grades at a regular elementary school. Pupils filled in a pretest before teaching, whose results showed that the classes had not differ statistically significantly in their knowledge of the selected topics. The class, in which the teaching took place through didactic games (an experimental group), was chosen randomly. The second class was taught in a classical way (a control group). The pupils filled in a posttest I on the same day after teaching and a posttest II after a month from that teaching. This was the same non-standardized didactic test.eng
dc.date.accepted2020-06-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřu-ČJucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeChmelová, Štěpánka


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam