dc.contributor.advisor | Papežová, Nikola | |
dc.contributor.author | Micák, František | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:34:19Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:34:19Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-05 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42466 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se věnuje tématu environmentální gramotnosti na středních odborných školách a středních odborných učilištích. Cílem práce bylo zjistit
a vyhodnotit, jaké mají žáci postoje, jednání, znalosti, senzitivitu a vztah k přírodě. Nástroj, který byl v této práci pro sběr dat použit je Middle School Environmental Literacy Survey (MSELS). Hlavní výzkumná otázka byla, zda existuje rozdíl
ve sledovaných oblastech mezi žáky navštěvující střední školu s maturitou s rozšířenou výukou přírodovědných předmětů, žáky navštěvující střední školu s maturitou bez rozšířených přírodovědných předmětů a žáky chodící na střední odborné učiliště. Rozdíl byl prokázán ve všech sledovaných oblastech, kdy existuje významný rozdíl mezi žáky maturitních oborů s rozšířenou výukou přírodovědných předmětů a žáky maturitních oborů bez rozšířených hodin přírodních věd, stejně tak i mezi žáky učebních oborů. | cze |
dc.format | 48 s | |
dc.format | 48 s | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | environmentální výchova | cze |
dc.subject | MSELS | cze |
dc.subject | vztah k přírodě | cze |
dc.subject | environmental education | eng |
dc.subject | Middle School Environmental Literacy Survey | eng |
dc.subject | relation to the nature | eng |
dc.title | Environmentální gramotnost na SOŠ a SOU | cze |
dc.title.alternative | Environmental literacy at secondary vocational schools | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 56747 | |
dc.description.abstract-translated | The Bachelor thesis deals with the topic of environmental literacy at the Czech middle and vocational schools. The aim of the thesis was to find out and evaluate
what attitude, behaviour, knowledge, sensitivity and relation to the nature
the students have. The Middle School Environmental Literacy Survey (MSELS) was used to get the information needed. The main aim of the survey was to find out if there is a difference between the middle schools with extended environmental education,middle schools without extra focus on environmental education
and the vocational schools . The survey proved that there are significant differences among all of the types of schools. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-08 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Přírodovědná a ekologická výchova | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Flašar, Jan | |