Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPapežová, Nikola
dc.contributor.authorMicák, František
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:19Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:19Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-05
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42466
dc.description.abstractBakalářská práce se věnuje tématu environmentální gramotnosti na středních odborných školách a středních odborných učilištích. Cílem práce bylo zjistit a vyhodnotit, jaké mají žáci postoje, jednání, znalosti, senzitivitu a vztah k přírodě. Nástroj, který byl v této práci pro sběr dat použit je Middle School Environmental Literacy Survey (MSELS). Hlavní výzkumná otázka byla, zda existuje rozdíl ve sledovaných oblastech mezi žáky navštěvující střední školu s maturitou s rozšířenou výukou přírodovědných předmětů, žáky navštěvující střední školu s maturitou bez rozšířených přírodovědných předmětů a žáky chodící na střední odborné učiliště. Rozdíl byl prokázán ve všech sledovaných oblastech, kdy existuje významný rozdíl mezi žáky maturitních oborů s rozšířenou výukou přírodovědných předmětů a žáky maturitních oborů bez rozšířených hodin přírodních věd, stejně tak i mezi žáky učebních oborů.cze
dc.format48 s
dc.format48 s
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectenvironmentální výchovacze
dc.subjectMSELScze
dc.subjectvztah k příroděcze
dc.subjectenvironmental educationeng
dc.subjectMiddle School Environmental Literacy Surveyeng
dc.subjectrelation to the natureeng
dc.titleEnvironmentální gramotnost na SOŠ a SOUcze
dc.title.alternativeEnvironmental literacy at secondary vocational schoolseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag56747
dc.description.abstract-translatedThe Bachelor thesis deals with the topic of environmental literacy at the Czech middle and vocational schools. The aim of the thesis was to find out and evaluate what attitude, behaviour, knowledge, sensitivity and relation to the nature the students have. The Middle School Environmental Literacy Survey (MSELS) was used to get the information needed. The main aim of the survey was to find out if there is a difference between the middle schools with extended environmental education,middle schools without extra focus on environmental education and the vocational schools . The survey proved that there are significant differences among all of the types of schools.eng
dc.date.accepted2020-06-08
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplinePřírodovědná a ekologická výchovacze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeFlašar, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam