dc.contributor.advisor | Krninský, Luboš | |
dc.contributor.author | Peltanová, Nikol | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:34:37Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:34:37Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-07-09 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42475 | |
dc.description.abstract | Tato bakalářská práce se zabývá tématikou inkluze a jejími didaktickými specifiky edukace ve vyučování, která jsou navázána zejména na vyhlášku č. 27/2016 Sb., o vzdělávání žáků se speciálními vzdělávacími potřebami a žáků nadaných. Pohled je zaměřen zejména na pedagoga chápaného jako důležitého účastníka inkluzivního vyučování. Tématy této práce se tak stává porovnání inkluzivního modelu výuky zaměřeného na pedagoga s tradičním vzděláváním. Teoretická část je věnována představení inkluze jako takové a následnému srovnání výuky bez a s inkluzivní tendencí. Tato komparace je zaměřena na komplexní vnímání pedagoga v procesu vzdělávání. Praktická část sleduje změny či tendence učitelů při samotné edukaci. Z potřeby hlubšího poznání této problematiky je zvolen kvalitativní design s metodou sběru dat rozhovoru. Ke zkoumání je využita vícepřípadová studie se 4 participanty. | cze |
dc.format | 92 s. | |
dc.format | 92 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | inkluze; inkluzivní vzdělávání; učitel; individualizace; podpůrná opatření; výukové metody | cze |
dc.subject | inclusion; inclusive education; teacher; individualization; support measures; teaching methods | eng |
dc.title | Změna přístupu učitele k edukaci ve vztahu k inkluzi | cze |
dc.title.alternative | Teacher's change of the approach to education in relation to inclusion | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 57329 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor's thesis deals with the topic of inclusion and the didactic specifics of education in teaching, this being connected with the ordinance No. 27/2016 on the education of pupils with specific educational needs and talented pupils. The author focuses specifically on the teacher that is conceived as an important part of the inclusive teaching. This thesis tries to compare the inclusive model of education, particularly focused on the teacher, with the traditional model of education. The theoretical part introduces inclusion as such and compares teaching with and without inclusive tendencies. This comparison is focused towards the complex perception of the pedagogue in the education process. The practical part tracks the changes or tendencies of the teachers in education. Due to the need for deeper analysis of the problematics, the author uses qualitative design with data collected from interviews. For the research purposes it uses multi-case study with 4 participants. | eng |
dc.date.accepted | 2020-08-31 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | ČJu-SVu | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Žlábková, Iva | |