Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorPlachá, Veronika
dc.contributor.authorRážová, Tereza
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:40Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:40Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42477
dc.description.abstractTato bakalářská práce se zabývá dětskými skupinami a dětmi ve věku 1-3 roky. V teoretické části se věnuji batolatům, jejich vývoji, potřebám a možnosti socializace. Představuji teorii o socioemociálním vývoji Margaret Mahlerové a vazbách mezi matkou a dítětem podle Johna Bowlbyho. Další kapitoly se týkají adaptace batolat, charakteristiky dětských skupin a následně jejich výhody i nevýhody. Praktická část se věnuje dlouhodobému pozorování čtyř vybraných dětí, kde uvádím změny po třech měsících a současný stav. U dětí pozoruji, jak probíhá adaptační proces, kontakt s pečujícími osobami i vrstevníky a následné pokroky v rozvoji a sebeobsluze. Překvapivá je adaptace, která u všech pozorovaných dětí proběhla rychle a kladně. Do výzkumného souboru jsem zahrnula dvojčata, u kterých probíhají veškeré procesy v kolektivu jinak.cze
dc.format67 s.
dc.format67 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdětská skupinacze
dc.subjectbatolatacze
dc.subjectadaptacecze
dc.subjectchildren´s groupeng
dc.subjecttoddlerseng
dc.subjectadaptationeng
dc.titleRozvoj dětí v dětských skupináchcze
dc.title.alternativeDevelopment of children in children's groupseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57436
dc.description.abstract-translatedThis Bachelor thesis deals with children's groups and children of the age from 1 to 3 years. In the theoretical part, I will be mentioning toddlers and the possibilities of their socialization. Marginally, I will comment on Margareth Mahler's socioemotional development and the relationship between mother and child according to John Bowlby. The following chapters contain the adaptation of toddlers, the characteristic of children's groups and consequently its advantages and disadvantages. In the practical part which is devoted to a long-term observation of three selected children, I work with the changes after three months and then the current state. With the children, I focus on how the process of adaptation wages, the contact with the nurturers and peers and also the development advance and self-service.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeŠtefánková, Zuzana


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam