Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorBuštová, Klára
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:42Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:42Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-12
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42478
dc.description.abstractTématem bakalářské práce je pedagogická asistence - vícečetná případová studie. Jedná se o případovou studii dvou tělesně postižených dívek a chlapce. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá začleňování a edukace tělesně postižených dětí do mateřské školy běžného typu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část (teoretická) je věnována problematice inkluze, integrace, tělesnému postižení, individuálnímu vzdělávacímu programu a práci asistenta pedagoga. V druhé, praktické části, jsou popsány metody kvalitativního šetření a výsledné poznatky. Pro výzkumné šetření byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru, pozorování a analýza produktů činnosti. Jde o design vícečetné případové studie.cze
dc.format50 s.
dc.format50 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectIntegrace; inkluze; tělesné postižení; individuální vzdělávací plán; asistent pedagoga.cze
dc.subjectIntegration; inclusion; physical disabilities; individual teaching plan; teaching assistant.eng
dc.titlePedagogická asistence - vícečetná případová studiecze
dc.title.alternativePedagogical assistance - multiple case studyeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57444
dc.description.abstract-translatedThis bachelor thesis deals with the issue of teaching assistants - multiple case study. It deals with a case study of two disabled girls and a boy. The main aim of this bachelor thesis is to find out the way how disabled children are integrated and educated in a regular kindergarten. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the issues of inclusion, integration, physical disabilities, individual teaching plan and the work of teaching assistant. The practical part describes the methods of qualitative survey and the findings. The qualitative survey involved the method of half structured dialogue, observation and analysis of activity products. It is a design of multiple case study.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeNajmonová, Marie


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam