dc.contributor.advisor | Vítečková, Miluše | |
dc.contributor.author | Buštová, Klára | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:34:42Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:34:42Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-12 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42478 | |
dc.description.abstract | Tématem bakalářské práce je pedagogická asistence - vícečetná případová studie. Jedná se o případovou studii dvou tělesně postižených dívek a chlapce. Cílem bakalářské práce je zjistit, jak probíhá začleňování a edukace tělesně postižených dětí do mateřské školy běžného typu. Práce je rozdělena do dvou částí. První část (teoretická) je věnována problematice inkluze, integrace, tělesnému postižení, individuálnímu vzdělávacímu programu a práci asistenta pedagoga. V druhé, praktické části, jsou popsány metody kvalitativního šetření a výsledné poznatky. Pro výzkumné šetření byla použita metoda polostrukturovaného rozhovoru, pozorování a analýza produktů činnosti. Jde o design vícečetné případové studie. | cze |
dc.format | 50 s. | |
dc.format | 50 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | Integrace; inkluze; tělesné postižení; individuální vzdělávací plán; asistent pedagoga. | cze |
dc.subject | Integration; inclusion; physical disabilities; individual teaching plan; teaching assistant. | eng |
dc.title | Pedagogická asistence - vícečetná případová studie | cze |
dc.title.alternative | Pedagogical assistance - multiple case study | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 57444 | |
dc.description.abstract-translated | This bachelor thesis deals with the issue of teaching assistants - multiple case study. It deals with a case study of two disabled girls and a boy. The main aim of this bachelor thesis is to find out the way how disabled children are integrated and educated in a regular kindergarten. The thesis is divided into two parts. The theoretical part focuses on the issues of inclusion, integration, physical disabilities, individual teaching plan and the work of teaching assistant. The practical part describes the methods of qualitative survey and the findings. The qualitative survey involved the method of half structured dialogue, observation and analysis of activity products. It is a design of multiple case study. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Najmonová, Marie | |