Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorNajmonová, Marie
dc.contributor.authorReisingerová, Alena
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:47Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:47Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-14
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42483
dc.description.abstractCílem této bakalářské práce je zjistit postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením. Práce je rozdělena na dvě části: teoretickou a praktickou. Teoretická část je zpracována na základě aktuální literatury a zabývá se jedincem se zdravotním postižením, definicí zdravotního postižení a osobností jedince se zdravotním postižením. Dalším tématem je žák se speciálními vzdělávacími potřebami, jeho možnosti vzdělávání a inkluzivní vzdělávání. Poslední kapitola je zaměřena na problematiku postojů, jejich změnu a postoje společnosti k jedincům se zdravotním postižením. Závěr této kapitoly i celé teoretické části se zabývá prosociálním chováním a morálkou v období dospívání. Praktická část je zpracována na základě kvantitativního výzkumného šetření a jejím cílem je zjistit postoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postižením.cze
dc.format65 s.
dc.format65 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectzdravotní postiženícze
dc.subjectspeciální vzdělávací potřebycze
dc.subjectinkluzivní vzdělávánícze
dc.subjectintaktní spolužácicze
dc.subjectpostojecze
dc.subjectdisabilityeng
dc.subjectspecial educational needseng
dc.subjectinclusive educationeng
dc.subjectintact classmateseng
dc.subjectattitudeseng
dc.titlePostoje žáků 2. stupně základní školy ke spolužákům se zdravotním postiženímcze
dc.title.alternativeAttitudes of second grade pupils towards their classmates with disabilityeng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57547
dc.description.abstract-translatedThe aim of this bachelor thesis is to find out the attitudes of second grade pupils towards their classmates with disabilities. The thesis is divided into two parts: a theoretical and a practical. The theoretical part is based on the current literature and deals with a person with a disability, the definition of disability and the personality of these individuals. The theoretical part further defines a pupil with special educational needs, his/her educational possibilities and inclusive education. The last chapter is focused on the subject of attitudes, their changes and attitude of society towards persons with disabilities. The end of this chapter and the whole theoretical part deals with prosocial behavior and morality in adolescence. The practical part is based on quantitative research and its aim is to find out the attitudes of second grade pupils towards their classmates with disabilities.eng
dc.date.accepted2020-06-03
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineZu-SVucze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeHynek, Jan


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam