Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorVítečková, Miluše
dc.contributor.authorDvořáková, Nikola
dc.date.accessioned2024-03-12T07:34:55Z
dc.date.available2024-03-12T07:34:55Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-18
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42489
dc.description.abstractZávěrečná práce s názvem "Využívání informačních technologií u dětí předškolního věku z pohledu učitelek mateřských škol" se zabývá informačními technologiemi, které používají děti předškolního věku, jak s nimi pracují a jak se jejich využití promítá do předškolního vzdělávání. Teoretická část bakalářské práce obsahuje kapitoly týkající vývoje a historie informačních a komunikačních technologií, vlivu informačních technologií na děti a mládež, rizik a přínosů při využívání informačních technologií. V praktické části jsou na základě smíšeného výzkumu (pozorování, dotazníkové šetření a rozhovory s učiteli mateřských škol) zodpovězeny výzkumné otázky, které souvisejí s cílem bakalářské práce.cze
dc.format62 s. (64 918 znaků)
dc.format62 s. (64 918 znaků)
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectinformační a komunikační technologiecze
dc.subjectdítě předškolního věkucze
dc.subjectkomunikacecze
dc.subjectpedagogická komunikacecze
dc.subjectrizika a pozitiva informačních technologiícze
dc.subjectinformation and communication technologyeng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectcommunicationeng
dc.subjectpedagogical communicationeng
dc.subjectrisks and positives of information technologyeng
dc.titleVyužívání informačních technologií u dětí předškolního věku z pohledu učitelek mateřských školcze
dc.title.alternativeThe use of information technologies in preschool children from the perspective of kindergarten teacherseng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57667
dc.description.abstract-translatedThe final work entitled "The use of information technology in preschool children from the perspective of kindergarten teachers" deals with information technologies used by preschool children, how they work with them and how their use is reflected in preschool education. The theoretical part of the bachelor thesis contains chapters on the development and history of information and communication technologies, the impact of information technology on children and youth, the risks and benefits of using information technology. In the practical part, based on mixed research (observation, questionnaire survey and interviews with kindergarten teachers), research questions related to the goal of the bachelor's thesis are answered.eng
dc.date.accepted2020-06-09
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereePodhrázská, Dita


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam