dc.contributor.advisor | Plachá, Veronika | |
dc.contributor.author | Krajíčková, Simona | |
dc.date.accessioned | 2024-03-12T07:34:56Z | |
dc.date.available | 2024-03-12T07:34:56Z | |
dc.date.issued | 2020 | |
dc.date.submitted | 2020-05-07 | |
dc.identifier.uri | https://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42490 | |
dc.description.abstract | Bakalářská práce se zabývá tématem médií a tím, jak média zasahují do života dětí. Teoretická část se zaměřuje na to, co média jsou, co lidem přináší a jaký vliv na ně a jejich chování mají. Seznamuje nás s funkcemi médií a několika pojmy z tohoto oboru. Cílem praktické části je zjistit, kolik času tráví děti u televize či s jinými médii, jaký postoj k tomu zaujímají jejich rodiče a také, jakým způsobem se zážitky s médii promítají do námětů her a tvorby těchto dětí. Součástí je dotazníkové šetření u rodičů dětí z jedné třídy, pozorování her a kreseb dětí ve třídě a podrobnější sledování dvou vybraných dětí. | cze |
dc.format | 47 s. | |
dc.format | 47 s. | |
dc.language.iso | cze | |
dc.publisher | Jihočeská univerzita | cze |
dc.rights | Bez omezení | |
dc.subject | média | cze |
dc.subject | děti předškolního věku | cze |
dc.subject | chování | cze |
dc.subject | pohádky | cze |
dc.subject | mateřská škola | cze |
dc.subject | media | eng |
dc.subject | preschool children | eng |
dc.subject | behavior | eng |
dc.subject | fairy tales | eng |
dc.subject | kindergarten | eng |
dc.title | Média v životech předškolních dětí | cze |
dc.title.alternative | Media in the lives of preschool children | eng |
dc.type | bakalářská práce | cze |
dc.identifier.stag | 57671 | |
dc.description.abstract-translated | The bachelor thesis deals with the topic of media and how the media interfere with the lives of children. The theoretical part focuses on what the media are, what it brings to people and how they influence them and their behavior. It introduces us to media functions and several terms from this field. The aim of the practical part is to find out how much time children spend on television or with other media, what attitude their parents take and also how the media experiences are reflected in the themes of games and creation of these children. It includes a questionnaire survey of parents of children from one class, observation of games and drawings of children in the classroom and more detailed monitoring of two selected children. | eng |
dc.date.accepted | 2020-06-09 | |
dc.description.department | Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-discipline | Učitelství pro mateřské školy | cze |
dc.thesis.degree-grantor | Jihočeská univerzita. Pedagogická fakulta | cze |
dc.thesis.degree-name | Bc. | |
dc.thesis.degree-program | Specializace v pedagogice | cze |
dc.description.grade | Dokončená práce s úspěšnou obhajobou | cze |
dc.contributor.referee | Štefánková, Zuzana | |