Zobrazit minimální záznam

dc.contributor.advisorWaldaufová, Petra
dc.contributor.authorTřasáková, Eliška
dc.date.accessioned2024-03-12T07:35:01Z
dc.date.available2024-03-12T07:35:01Z
dc.date.issued2020
dc.date.submitted2020-05-21
dc.identifier.urihttps://dspace.jcu.cz/handle/20.500.14390/42495
dc.description.abstractBakalářská práce se zabývá rozvojem sociálních dovedností v předškolním vzdělávání pomocí metod dramatické výchovy. Práce se skládá ze dvou částí. V teoretické části lze najít charakteristiku současného pojetí předškolního vzdělávání s ohledem na dramatickou výchovu, vymezení pojmu, dále její principy, metody, formy, prostředky. Práce se dále věnuje dramatické výchově jako prostředku pro sociální a kooperativní učení. Zabývá se hrou a volnou hrou. Součástí praktické části je struktura lekce, dle které je vytvořeno 15 lekcí zaměřených na rozvoj sociálních dovedností pomocí metod dramatické výchovy. Všechny lekce jsou provázány ročními obdobími a některé z nich jsou motivované příběhy. V každá lekce obsahuje cíle vedoucí k rozvoji sociálních dovedností, které navazují na RVP PV. Pro vyhodnocení lekcí je využito metody pozorování, reflexe dětí při jednotlivých lekcích a zároveň sebereflexe učitele.cze
dc.format77 s.
dc.format77 s.
dc.language.isocze
dc.publisherJihočeská univerzitacze
dc.rightsBez omezení
dc.subjectdramatická výchovacze
dc.subjectsociální rozvojcze
dc.subjectpředškolní dítěcze
dc.subjecthracze
dc.subjectRVP PVcze
dc.subjectdrama educationeng
dc.subjectsocial developmenteng
dc.subjectpreschool childeng
dc.subjectplayeng
dc.subjectnational framework educational planeng
dc.titleDramatická výchova v mateřské škole jako prostředek k rozvoji sociálních dovedností u dětí předškolního věkucze
dc.title.alternativeThe Use of Acting and Drama in Education in Kindergartens as a Means of Social Skills Development of Preschool Childreneng
dc.typebakalářská prácecze
dc.identifier.stag57754
dc.description.abstract-translatedThis thesis deals with the development of social skills in preschool education using drama education methods. The thesis consists of two parts. In the theoretical part one can find the characteristics of the current concept of preschool education with regard to drama education, the definition of the term, as well as its principles, methods, forms, means. The thesis also deals with drama education as a means for social and cooperative learning.It deals with play and free play. Part of the practical part is the structure of the lesson, according to which there are 15 lessons focused on the development of social skills using drama education methods. All lessons are linked to the season and some are motivated stories. Each lesson includes objectives for the development of social skills which are linked to the national framework educational plan. For the lesson evaluation I used the method of observation, pupil evaluation and the teacher self-reflection.eng
dc.date.accepted2020-06-12
dc.description.departmentPedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-disciplineUčitelství pro mateřské školycze
dc.thesis.degree-grantorJihočeská univerzita. Pedagogická fakultacze
dc.thesis.degree-nameBc.
dc.thesis.degree-programSpecializace v pedagogicecze
dc.description.gradeDokončená práce s úspěšnou obhajoboucze
dc.contributor.refereeJanoušková, Monika


Soubory tohoto záznamu

Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail
Thumbnail

Tento záznam se objevuje v

Zobrazit minimální záznam